Cari Blog Ini

Jumlah Paparan Halaman

Catatan Popular Minggu Lepas

Selasa, 27 Oktober 2015

HATI-HATI DENGAN SIMCARD TUNE TALK TONE EXCEL!!!!


Hasil carian imej untuk tone excel
 


Aku dah terkena dah weii..!!

Beli simcard harga rm95.40 je.... Korang tahu apa aku dapat?? Ada laa bagi laman web macam ni. Lepas tu ada la kredit rm30 dalam tu. Lepas tu pula dia bagi pula insurance free sampai rm100,000.. banyak jugak.. Ambil je lah dah orang bagi hehe..


Bila aku topup,company bagi bonus point macam bonuslink tu sampai boleh tukar tiket air asia, tiket wayang, smartphone, diskaun 30% tune hotel...

Aku cerita dekat member2 aku pasal simkad ni. Lepas dia beli, tune excel bank in pulak duit dalam akaun aku rm20 tiap hujung bulan dan 11hb. Sekarang ni makin awal pula dia bank in.. Apa ni tetiba bagi aku duit ni weii..

Ada lagi yang baru dia cakap, topup rm30 automatic dapat FREE dataplan 1GB, so makin menggila la aku online dengan internet free ni..
Tu belum lagi dia cerita dapat myvi lah.. dapat duit rm120,000 pastu dapat umrah.. Perhh.. pening aku nak ingat..hehe

Lepas tu, member aku pun topup..Tune excel bank in lagi duit komisyen tiap 21hb, aku tak jual pun topup dekat dia..mana aku tahu dia topup dekat mana dan bila dia topup..tapi bank in komisyen sampai 6% kat akaun aku! Aku tido pun duit masyukkkk ni!!.. Aduhaii....

Sekarang member aku tu terus bagitahu member2 dia yang lain. Sampai member2 dia yang aku tak kenal tu topup pun aku dapat komisyen sampai 11% ..

Sekarang duit dalam akaun aku masuk dah macam air.. Alhamdulillah.. Tapi sampai sekarang aku masih confuse dengan simkad pelik ni..

Ada apa dengan dia? Tak percaya? boleh contact aku walaupun aku masih blur2 sampai sekarang :

Kredit : dari blog ahmad

013 3363397
http://te88.lot.my

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HAK ANDA UNTUK KOMEN

Nak beli domain dan nak buat website? boleh cuba link yang di beri...

Nak beli domain mudah dan servis terbaik....  https://secure.gbnetwork.com/aff.php?aff=778    klik banner yang kami beri ini...   Testim...

Catatan Paling Popular