Cari Blog Ini

Jumlah Paparan Halaman

Catatan Popular Minggu Lepas

Khamis, 30 Mei 2019

Hisap kemaluan lelaki adalah baik untuk kesihatan wanita.

Ramai isteri tidak mahu atau ada juga melakuannya terhadap suami masing-masing yang boleh menjadi sebab mengapa suaminya mencari di luar. Mungkin mulut bukan tempatnya untuk dimasukkan zakar lelaki kerana fungsi mulut ialah untuk makan dan minum.
Namun dalam aktiviti seksual tidak ada apa-apa yang dianggap tidak kena pada tempatnya. Bagi saya tidak ada apa-apa tegahan dalam hubungan seks dengan pasangan khususnya isteri kerana ISTERI ADALAH LADANG BAGI KAMU DAN DATANGILAH DIA SEBAGAIMANA YANG KAMU SUKAI. Cuma apa yang saya hendak nasihatkan ialah elak MELAKKUKANNYA MELALUI ANUS.
Kepada suami pula seelok-eloknya bersihkan sebersihnya zakarnya sebelum menyuruh isteri menghisap. Ia sebagai satu penghormatan untuk isteri yang sanggup memasukkan akat yang anda guna untuk buang air kecil itu ke dalam mulutnya.
Berikut apa yang saya terbaca dalam satu posting di Facebook untuk dikosngsi dengan anda jika anda berfikiran terbuka. Apa pun elak memaksa isteri anda melakukannya jika dia rasa tidak selesa atau keberatan.
Manfaat Hisap Kemaluan Suami
1. Menghisap zakar boleh menjaga keseimbangan Sistem KARDIOVASKULAR. Ketika anda menghisap zakar pasangan dalam waktu yang lama, gegupan jantung boleh meningkat hingga 110 denyutan seminit. Ia adalah sama dengan berjoging pada kadar kelajuan yang sederhana. Ini boleh menjadi latihan yang bagus untuk kesihatan jantung.
2. Menghisap zakar pun boleh memstabilkan berat badan anda atau bahkan berkurang. Hal ini disebabkan, menghisap zakar selama 5 minit dapat membakar 12 KALORI. Hmmmmmm………..
3. Menghisap zakar juga dapat mencegah rembesan hormon STRESS, GLUKOKORTIKOID. Hormon inilah yang menyebabkan Tekanan Darah Tinggi, lemah otot dan INSOMNIA.
4. Inginkan wajah kekal muda? Jika begitu, jangan ragu untuk lebih kerap menghisap zakar. Dengan memegang zakar, lebih daripada 30 otot wajah bergerak sehingga berguna untuk meningkatkan aliran darah ke kulit wajah dan menghaluskan kulit.
5. Selama ini menghisap zakar dianggap sebagai perbuatan yang tidak sopan. Tetapi pada kenyataanya menghisap zakar membolehkan kita AWET MUDA, juga ubat semulajadi yang dapat mengekalkan AWET MUDA, merangsang sistem kekebalan tubuh, akhirnya ia dapat menghasilkan antibodi yang mampu melindungi anda dari VIRUS. Proses ini disebut CROSS IMUNOTERAPI.
6. Setelah menghisap zakar, pernafasan wanita akan menjadi lebih cepat. Rata-rata setelah memegangnya, orang akan menyedut dan membuang nafas 60 kali dalam satu minit. Sedangkan dalam keadaan normal, hanya 20 kali tiap satu minit. Menyedut dan membuang nafas lebih kerap akan mencegah berbagai gangguan di paru-paru.
7. Menghisap zakar lebih daripada 3 minit akan merangsang tubuh menghasilkan rantaian kimia yang akan menghancurkan hormon penyebab STRESS.
Nah tunggu apalagi, UNTUK WANITA yang belum bersuami, mungkin ini dijadikan sebagai pengetahuan untuk digunakan selepas berumahtangga kelak. Bagi yang sudah bersuami, jangan sia-siakan zakar suami anda demi kesihatan anda berdua.
INFO dari PAKAR SAKIT PUAN HUKM (?)
Hasil dari itu saya mencari dalam internet aktiviti yang berkaitan di LAMAN INI.
Sememangnya terdapat kajian yang membuktikan hisap kemaluan lelaki adalah baik untuk wanita. Jika wanita tertarik dengan berita ini makan tentu anda akan mendapati perbuatan menghisap itu bermenfaat kepada anda apa lagi mendatangkan keseronokan kepada suami anda. Mengetahui kelebihan melakukan satu-satunya aktiviti yang paling digemari oleh suami, anda mungkin mendapat pujian baru darinya.
Berikut 5 Kelebihan melaukan seks oral terhadap suami.
Mengembirakan: Kajian menunjukkan bahawa wanita yang terdedah kepada air mani berkemungkinan besar untuk tidak mengalami kesedihan kerana ia mengandungi bahan-bahan seperti cortisol, estrogen dan oxytocin yang bertindak sebagai antidepressant.
Wanita yang melakukan seks oral dan menelan air mani adalah kurang kemungkinan untuk mengalami preeclampsia – tekanan darah tinggi yang berbahaya khususnya kepada wanita hamil.
Tiada morning sickness: Jika anda sedang hamil dan mengalami loya dan muntah-muntah pada setiap pagi, anda mungkin dapat kuragkannya dengan memberi seks oral suami anda. Ya, bunyinya gila, tetapi kajian yang dilakukan di SUNY-Albany membuktikan bahawa wanita yang mengambil sperma semasa mengandung dapat mencegah morning sickness. Ia mempunyai kaitan dengan mempertingkatkan toleransi terhadap segala perubahan hormon kerana air mani itu sendiri mempunyai hormon.
Faedah kepada suami anda: Lelaki juga perlu memelihara buah zakarnya supaya berada dalam keadaan sihat. Jurnal Persatuan Perubatan Amerika mendapati dalam kajian yang bahawa lelaki yang kerap ejakulasi adalah kurang berkemungkinan untuk mengalami kanser prostat.
Penyembuhan Seksual: Beberapa kajian telah menunjukkan bahawa apa-apa jenis hubungan seks boleh membantu anda cepat sembuh. Marvin Gaye tidak bergurau. Ini kerana oxytocin yang dikeluarkan semasa orgasme membantu menjana semula sel-sel.
Kredit : http://homefamilysite.com

3 ulasan:

  1. AJO_QQ poker
    kami dari agen poker terpercaya dan terbaik di tahun ini
    Deposit dan Withdraw hanya 15.000 anda sudah dapat bermain
    di sini kami menyediakan 7 permainan dalam 1 aplikasi
    - play aduQ
    - bandar poker
    - play bandarQ
    - capsa sunsun
    - play domino
    - play poker
    - sakong
    di sini tempat nya Player Vs Player ( 100% No Robot) Anda Menang berapapun Kami
    Bayar tanpa Maksimal Withdraw dan Tidak ada batas maksimal
    withdraw dalam 1 hari.Bisa bermain di Android dan IOS,Sistem pembagian Kartu
    menggunakan teknologi yang mutakhir dengan sistem Random
    Permanent (acak) |
    Whatshapp : +855969190856

    BalasPadam
  2. Hai semua

    Nama saya Ahamad Faudzi Abd dari MALAYSIA. Saya mengalami trauma kewangan kerana saya ditipu dan ditipu oleh banyak syarikat pinjaman dalam talian dan saya fikir bahawa tidak ada yang baik yang dapat keluar dari transaksi dalam talian tetapi semua keraguan saya segera ditenangkan dan hilang ketika rakan saya mula-mula memperkenalkan saya kepada syarikat ALL GLOBAL PEMBERIAN PINJAMAN, saya fikir ia masih akan menjadi permainan penipu yang sama, tetapi rakan saya meyakinkan saya, dan saya juga melihat kesaksian orang lain, saya terpaksa memaksa diri untuk mengikuti semua proses, yang paling mengejutkan setelah memenuhi semua syarat, saya mendapat pinjaman RM 5.000.000 di akaun bank MUAMALAT saya Semasa saya dimaklumkan di telefon saya, saya tidak pernah mempercayainya, nampaknya saya bergegas ke bank untuk memastikan bahawa ia benar dan nyata, dan pinjaman itu ada di sana akaun, saya menariknya tanpa komplikasi dan melaburkannya dalam perniagaan saya Venture.

    Sekiranya anda mahukan pinjaman hari ini untuk perniagaan dan memulakan hidup, syarikat, dan kontrak besar, sila hubungi SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN PEMBERIAN GLOBAL di e-mel mereka di bawah.
    E-mel ............. allglobalgrantloan@gmail.com

    Dan jika anda mahukan maklumat yang tepat dari saya, maka anda boleh menghubungi saya melalui e-mel peribadi saya (aahamadfaudziabdlatif5@gmail.com)

    Saya adalah PEMANDU Lori biasa, tetapi sekarang saya memiliki Lori dan saya menjadi penyokong besar, saya memberi jaminan kepada anda semua bahawa anda akan mendapat pinjaman anda dari SYARIKAT yang baik ini.

    SYARIKAT: SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN PEMBERIAN GLOBAL
    E-mel: allglobalgrantloan@gmail.com
    Tel ............. +1(304)997-4034
    e_mail .......... [aahamadfaudziabdlatif5@gmail.com]

    BalasPadam

HAK ANDA UNTUK KOMEN

Nak beli domain dan nak buat website? boleh cuba link yang di beri...

Nak beli domain mudah dan servis terbaik....  https://secure.gbnetwork.com/aff.php?aff=778    klik banner yang kami beri ini...   Testim...

Catatan Paling Popular