Cari Blog Ini

Jumlah Paparan Halaman

Catatan Popular Minggu Lepas

Isnin, 6 Ogos 2018

4 cara mudah untuk buat zakar suami anda rasa lebih besar

Cara besarkan zakar lelaki

Walaupun saiz zakar pasangan tidak penting kerana teknik permainan di ranjang yang menentukan kepuasan seseorang isteri, tapi, 30% lelaki kurang keyakinan diri dan mahu tahu cara besarkan zakar atau kemaluan mereka.
Sebab itu ramai yang sanggup makan ubat membesarkan zakar untuk zakar lebih keras dan panjang.
cara besarkan zakar
Kajian mendedahkan lelaki memang boleh buat cara besarkan zakar melalui proses “traction“, namun mereka perlu memakai penarik penis selama 4 hingga 6 jam untuk lebih berkesan. 
Tapi ada jalan yang lebih mudah sebenarnya. Ia memerlukan bantuan si isteri, iaitu anda! Jadi jom tengok apa anda boleh buat untuk bantu rasa zakar suami lebih besar daripada biasa. 

4 cara besarkan zakar lelaki dengan mudah

Menurut pakar terapi seks Dr. Ian Kerner, isteri boleh melakukan 4 cara ini untuk membantu kemaluan pasangan rasa lebih besar tanpa senaman dan ubat-ubatan yang tak tentu berkesan itu.
4 cara tersebut adalah:

Cara besarkan zakar #1 Lebih bijak menggoda pasangan

cara besarkan zakar
Kredit: Bored Panda
Salah satu benda yang menentukan saiz zakar suami anda adalah jumlah darah yang mengalir ke zakarnya. 
Maksud Dr. Ian, semakin suami anda tergoda, semakin keras zakar mereka akan jadi.
Maka, semakin besar anda akan rasa apabila zakar itu menujah vagina. Jadi, tugas anda adalah dengan mengambil masa untuk menggoda pasangan atau mencuba posisi seks kegemaran suami ini. 
Pasti anda tak menyesal!

Cara besarkan zakar #2 Anda buat senaman kegel

cara besarkan zakar
Kredit: Berkeley Wellness
Untuk merasai saiz zakar suami yang lebih besar, anda juga perlu melakukan beberapa senaman untuk vagina anda. Ini untuk merangsang rasa “sempit” dan “ketat” ketika berhubungan intim.
Antara senaman mudah yang anda boleh buat di mana-mana saja adalah senaman kegel. Senaman ini memerlukan anda mengemut otot pelvik (seakan menahan kencing) agar aksi di ranjang semakin panas. 
Selain senaman kegel, anda dan suami juga boleh mengamalkan 6 senaman mudah iniuntuk memanaskan aksi di ranjang. Yang bestnya, ia boleh dibuat di mana-mana saja!

Cara besarkan zakar #3 Galakkan suami jangan beronani

cara besarkan zakar
Kredit: VideoBlocks
Apabila seorang lelaki tidak beronani (melancap) selama beberapa hari, lebih banyak pengaliran darah akan ke penisnya apabila dia terangsang kelak. Ini bermaksud zakar suami anda akan lebih besar dari biasa!
Memang agak susah nak susun ayat berlapik untuk cakap pada suami yang mereka tak boleh beronani, lebih-lebih lagi kalau kita penat dan tak larat nak melayan mereka apabila mereka “minta”.
Tapi anda boleh elak daripada melukakan hatinya dengan memberi komen yang berunsur main-main.
Contohnya anda boleh cakap – “mmmm, dick abang rasa penuh harini. Mesti abang sudah kurang tengok laptop tu, kan?”

Cara besarkan zakar #4 Bawa permainan ke ranjang

cara besarkan zakar
Kredit: The Purple Store
Dr. Ian juga mencadangkan anda membawa sebarang permainan seks seperti vibrator ke ranjang untuk menyelesaikan masalah saiz zakar suami tanpa memalukan pasangan. 
Vibrator akan membantu anda rasa lebih penuh ketika zakar dimasukkan ke dalam vagina. 
Walau apapun cara yang anda atau pasangan pilih, sebaiknya kalian bersifat lebih terbuka untuk berbincang di antara satu sama lain. Lagipun kalian kan sudah berkahwin. Nak malu apa?
Kami harap perkongsian ini bermanfaat untuk pasangan suami isteri di luar sana. Ingat, pengalaman seksual yang sihat menjanjikan kebahagian rumah tangga yang lebih utuh. 
Sama-sama kita belajar untuk menjaga keharmonian rumah tangga kita, ya!
kredit : https://my.theasianparent.com/besarkan-kemaluan-lelaki-teknik/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HAK ANDA UNTUK KOMEN

Nak beli domain dan nak buat website? boleh cuba link yang di beri...

Nak beli domain mudah dan servis terbaik....  https://secure.gbnetwork.com/aff.php?aff=778    klik banner yang kami beri ini...   Testim...

Catatan Paling Popular