Cari Blog Ini

Jumlah Paparan Halaman

Catatan Popular Minggu Lepas

Sabtu, 1 November 2014

KEPENTINGAN MENGULUM ZAKAR SUAMI


1.  Menambah rasa cinta & sayang suami

2.  Merapatkan hubungan erat & kepercayaan suami isteri.

3.  Memuaskan kehendak suami ketika anda datang haid/subur.  Pada ketika ini, anda tidak dapat menghadiahkan faraj anda kerana haram berbuat demikian. Maka cara yang halal dan paling menikmatkan buat suami ialah dengan mengulum zakarnya kerana tidak ada cara lain yang paling menikmatkan daripadanya. Pastikan apabila suami mencapai klimaks, air mani dipancutkan tidak dipancutkan ke mulut anda. Sebaliknya, alihkan zakar suami anda menghadap bahagian buah dada dan biarkan air maninya dipancut ke buah dada anda.

4.  Apabila suami mencapai klimaks, sedangkan anda belum lagi mencapainya, zakar suami yang tadinya menegang akan menjadi lembik dan kendur. Oleh itu rangsangan perlu dilakukan terhadap zakar suami dengan pantas dan cepat untuk mengembalikan ketegangan zakar suami kerana zakar yang dibiarkan lama mengecut sukar dirangsang dan ditegangkan. Dengan mengulum, menghisap dan menjilat zakarnya, ia dapat menaikkan rasa ghairah suami dengan hebat dan pantas dan seterusnya menegangkan zakarnya yang tadi kendur dan tidak bermaya. Seterusnya, suami anda dapat melakukan dayungan berterusan yang akhirnya dapat memuaskan kehendak syahwat anda untuk mencapai klimaks.

Kredit : opocotko.blogspot.com 


                             Iklan VIP : http://biz-55.webs.com


3 ulasan:

  1. kulum zakar sehingga keras maka akan akibat buruk ..1) zakar akan mati pucuk atau mati separuh (patah tandan)..pangkal keras hujung jadi lembik lentuk macam pisang salai.ini kerana cara kulum ialah isteri hanya kulum sekejap sebagai satu kucupan dan hisapan kucup bukan kulum macam dlm "filem porn" itu pertunjukan untuk tujuan tarik perhatian.Saya lihat ramai yang nak ikut sgt filem lucah.padahal pelakun filem lucah sendiri akui mereka rasa loya dan sepanjang hari tiada selera makan bila lepas lakukan aksi kuluman zakar.Haa jgn ingat pelakun lucah rasa seronok buat tu..mereka pun manusia ...jadi kulum sebagai tanda sayang aje..tak sampai lah seminit..sebab jika lama ia akan paksa urat saraf berahi lelaki jadi keras .ini bahaya ,badan yang belum panas berahi tapi saraf dah tegang boleh akibatkan "stroke" saraf zakar...sebab tu kita lihat ramai pasanagn pengantin baru 5-7 tahun kawin dah "mati pucuk...umur bawah 40 dah pakai viagra...kesian...juga ubat perangsang tak elok untuk baka zuriat..saintis dah nasihat ..jika anak yang lahir hasil dari kita makan pil Viagra atau pil sex yang bahaya tepi jalan dijual maka anak itu akan ada dalam darahnya kimia ubatan itu..akibatnya ..bila naak membesar otak jadi bodoh..atau kerosakan otak ..tapi hyper aktif...bila dah akil baligh pula jadi lelaki gila sex tak terkawal....hati2 ...nak bahagia tapi biarlah dgn kasih sayang bukan nafsu setan wallahualam...

    BalasPadam
  2. Sebab tu Nabi pun tegah kita sentuh zakar...bila kita nak sex dgn bini..jgn cuba nak stimkan zakar dgn tangan atau kuluman...atau raba2 ...kamu lakukan asmara dulu...biar zakar tegang sendiri...itu yang terbaik....tapi bagi dah panas badan tapi nak tak juga naik keras ..engin dah lomah..walau usia masih muda maka terpaksa lah isteri kulumkan..tapi lebih baik doktor sendiri cadangkan suami masturbate sendiri cara perlahan....jika suami tak boleh keras sendiri walau sudah 30 minit berasmara ..maka eloklah jumpa doktor atau pakar ubatan tradisional tukang urut....selalunya suami yang kaki melancap (masturbate) ,selalu darah berahi kerana suka tonton porn lucah atau fantasi hal2 lucah akan dapat masalah ini....he he kadang walau pak imam berserban pun otak mereka selalu tak tenang sasyik fikirkan tu aje.....he h ehe ....astaghfirullah.....ni semua balasan tuhan..

    BalasPadam
  3. Hai semua

    Nama saya Ahamad Faudzi Abd dari MALAYSIA. Saya mengalami trauma kewangan kerana saya ditipu dan ditipu oleh banyak syarikat pinjaman dalam talian dan saya fikir bahawa tidak ada yang baik yang dapat keluar dari transaksi dalam talian tetapi semua keraguan saya segera ditenangkan dan hilang ketika rakan saya mula-mula memperkenalkan saya kepada syarikat ALL GLOBAL PEMBERIAN PINJAMAN, saya fikir ia masih akan menjadi permainan penipu yang sama, tetapi rakan saya meyakinkan saya, dan saya juga melihat kesaksian orang lain, saya terpaksa memaksa diri untuk mengikuti semua proses, yang paling mengejutkan setelah memenuhi semua syarat, saya mendapat pinjaman RM 5.000.000 di akaun bank MUAMALAT saya Semasa saya dimaklumkan di telefon saya, saya tidak pernah mempercayainya, nampaknya saya bergegas ke bank untuk memastikan bahawa ia benar dan nyata, dan pinjaman itu ada di sana akaun, saya menariknya tanpa komplikasi dan melaburkannya dalam perniagaan saya Venture.

    Sekiranya anda mahukan pinjaman hari ini untuk perniagaan dan memulakan hidup, syarikat, dan kontrak besar, sila hubungi SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN PEMBERIAN GLOBAL di e-mel mereka di bawah.
    E-mel ............. allglobalgrantloan@gmail.com

    Dan jika anda mahukan maklumat yang tepat dari saya, maka anda boleh menghubungi saya melalui e-mel peribadi saya (aahamadfaudziabdlatif5@gmail.com)

    Saya adalah PEMANDU Lori biasa, tetapi sekarang saya memiliki Lori dan saya menjadi penyokong besar, saya memberi jaminan kepada anda semua bahawa anda akan mendapat pinjaman anda dari SYARIKAT yang baik ini.

    SYARIKAT: SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN PEMBERIAN GLOBAL
    E-mel: allglobalgrantloan@gmail.com
    Tel ............. +1(304)997-4034
    e_mail .......... [aahamadfaudziabdlatif5@gmail.com]

    BalasPadam

HAK ANDA UNTUK KOMEN

Cara Buat Duit RM50 Hingga RM200 Setiap Bulan Tanpa Henti

  Cara buat duit tanpa henti setiap bulan dengan cara mudah sahaja.. klik sini

Catatan Paling Popular