Cari Blog Ini

Jumlah Paparan Halaman

Catatan Popular Minggu Lepas

Jumaat, 25 Mac 2016

Page King Jason kena tutup dengan Facebook

king jason man toba

Sebentar tadi laman Facebook King Jason telah dipadam oleh Facebook lapor Suara Rakyat dan page baru beliau ialah King Jason Come Back

Laman Facebook King Jason yang terkenal sebagai pejuang pro-Pakatan Harapan dan segala macam pro-rakyat dimiliki oleh bekas blogger yang pernah ditahan polis bersama Papagomo kerana menyiarkan maklumat PRU13.

Selepas tidak aktif blogging beliau mewujudkan laman Facebook King Jason yang kali terakhir kami semak memiliki hampir 400 ribu followers dengan lebih 100 ribu ‘talking about this’ [TAT].

Manakala capaian pembacanya adalah lebih 3 juta seminggu.

Sebentar tadi juga kami dimaklumkan beliau kini membuka page baru tindakan sama seperti dilakukan Amran Fans apabila page beliau disekat lebih 3 kali oleh Facebook.

Berikut link ke page baru King Jason: King Jason Come Back

Kami percaya King Jason sama seperti Amran Fans yang disekat pada tahap 400k likers akan mendadak bertambah kepada 900K dan diharap bahan yang disiarkan pula lebih tepat, lawak dan sinikal juga kritis seperti biasa.

Pesanan kami ‘why so serious’ report sana sini bukan boleh kenyang pun politik apatah lagi bawa mati. 😛
king jason facebook

Kredit : http://malaysianreview.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HAK ANDA UNTUK KOMEN

Nak beli domain dan nak buat website? boleh cuba link yang di beri...

Nak beli domain mudah dan servis terbaik....  https://secure.gbnetwork.com/aff.php?aff=778    klik banner yang kami beri ini...   Testim...

Catatan Paling Popular