Cari Blog Ini

Jumlah Paparan Halaman

Catatan Popular Minggu Lepas

Rabu, 27 Mei 2015

ANDA AKAN DAPAT DUIT YANG SANGAT BANYAK SETIAP BULAN TANPA HENTI HANYA DENGAN DUDUK DIRUMAH SAHAJA. [ IKLAN ]

Assalamualaikum dan Salam sejahtera rakan-rakan semua,

Disini saya ingin kongsikan kepada anda satu simkad yang dipanggil Simkad ToneExcel.




Inilah simkad yang boleh menyebabkan


ANDA AKAN DAPAT DUIT YANG SANGAT BANYAK
SETIAP BULAN TANPA HENTI
HANYA DENGAN DUDUK DIRUMAH SAHAJA.


1. ANDA AKAN DAPAT DUIT
Bagaimana ANDA AKAN DAPAT DUIT dalam bisnes ini?


Pertama anda perlu jadi pengguna simkad toneexcel, simkad ini sama fungsinya dengan simkad2 yang lain, Singkat kata apa yang simkad anda gunakan sekarang boleh lakukan, simkad toneexcel boleh berfungsi sama sepertinya. Malahan charge penggunaannya setiap bulan, tidak akan jauh beza dengan apa yang anda gunakan sekarang.



Kedua, anda hanya perlu mempromosikan simkad ini kepada orang lain, jika mereka juga gunakan simkad toneexcel ini, apabila mereka topup atau tambah nilai sahaja, anda akan dapat duit sebanyak 6% dari nilai topup mereka. duit2 ini akan dimasukkan terus kedalam akaun bank anda setiap bulan. Agak2 anda berapa lama orang akan pakai handphone? Berapa kali mereka akan topup? Maknanya selagi mereka gunakan simkad tersebut, selagi itulah mereka topup tanpa henti. Ini akan menyebabkan anda akan dapat duit.


Jangan bertangguh, sertai bisnes ini sekarang juga. Klik Disini.

2. YANG SANGAT BANYAK

Bagaimana ANDA AKAN DAPAT DUIT YANG SANGAT BANYAK dalam bisnes ini?

Bila pelanggan anda tadi juga buat perkara yang sama kerana mereka juga inginkan duit 6% dari nilai topup pelanggan mereka, anda juga diberi duit percuma, DUIT PERCUMA sebanyak 3% dari nilai topup mereka. Jika pelanggan dari pelanggan anda juga mencari pelanggan baru, anda akan dapat DUIT PERCUMA lagi, iaitu sebanyak 11% dari nilai topup mereka. DUIT PERCUMA ini sangat banyak tuan2. Ini yang menyebankan anda DAPAT DUIT YANG SANGAT BANYAK.



Jangan bertangguh, sertai bisnes ini sekarang juga. Klik Disini.

3. SETIAP BULAN
Bagaimana ANDA AKAN DAPAT DUIT YANG SANGAT BANYAK SETIAP BULAN dalam bisnes ini?

ToneExcel akan mengumpulkan jumlah topup dari keseluruhan pelanggan2 anda tersebut (kesemua 3 level) dari awal bulan hingga hujung bulan (Contohnya dari1hb-31hb) kemudian dikalikan dengan 6,3,11%, dan duitnya akan dibank-in kan terus kedalam akaun bank anda pada 21 hari bulan depannya. Ini menyebabkan anda akan dapat duit yang banyak setiap bulan.

Jangan bertangguh, sertai bisnes ini sekarang juga. Klik Disini.

4.TANPA HENTI
Bagaimana ANDA AKAN DAPAT DUIT YANG SANGAT BANYAK SETIAP BULAN TANPA HENTI dalam bisnes ini?

Anda rasa berapa lama pelanggan anda akan pakai handphone? Boleh dikatakan sampai bila-bila. Bila pelanggan anda pakai handphone sampai bila-bila, maknanya mereka akan sentiasa topup dan topup dan topup dan topup tanpa henti. Jika anda dapat komisyen setiap kali mereka topup tanpa henti, ini menyebabkan anda dapat duit yang sangat banyak setiap bulan tanpa henti.

Jangan bertangguh, sertai bisnes ini sekarang juga. Klik Disini.

5. HANYA DENGAN DUDUK DIRUMAH SAHAJA
Bagaimana ANDA AKAN DAPAT DUIT YANG SANGAT BANYAK SETIAP BULAN TANPA HENTI HANYA DENGAN DUDUK DIRUMAH SAHAJA dalam bisnes ini?

Topup, mereka boleh topup dimana2, dimana ada kedai jual topup seluruh malaysia, disitu ada jual top untuk simkad toneexcel ini, mereka hanya perlu pergi kekedai dan beli topup tunetalk, kerana simkad toneexcel ini menggunakan service provider dari tunetalk.

Ini maknanya, bila mereka nak topup, tak perlu datang jumpa anda, anda tidak perlu jual topup pada mereka, , toneexcel sudah buatkan kedai untuk menjual topup anda diseluruh malaysia, termasuk di maybank2u, cimbclik, stesion minyak, dan kebanyakkan atm meachine, anda tidak perlu buka kedai lagi utk jual topup. Mereka boleh topup dimana jua diseluruh malaysia tanpa jumpa anda, kedai jual topup anda ada dimana2 sekali pun dan setiap kali mereka topup anda dapat duit sebanyak 6%. cuba fikirkan setiap kali mereka topup anda dapat duit. dan mereka topup pula tidak ganggu anda. anda tidur/anda tengah kerja/tengah jogging, anda sedang duduk dirumah sahaja sekali pun. Ini maknanya

ANDA AKAN DAPAT DUIT YANG SANGAT BANYAK
SETIAP BULAN TANPA HENTI
HANYA DENGAN DUDUK DIRUMAH SAHAJA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HAK ANDA UNTUK KOMEN

Nak beli domain dan nak buat website? boleh cuba link yang di beri...

Nak beli domain mudah dan servis terbaik....  https://secure.gbnetwork.com/aff.php?aff=778    klik banner yang kami beri ini...   Testim...

Catatan Paling Popular