Cari Blog Ini

Jumlah Paparan Halaman

Catatan Popular Minggu Lepas

Rabu, 6 Mac 2019

Ella pecah rekod nyanyi dengan 200 pemuzik


KUALA LUMPUR: Ratu Rock, Ella mencatat rekod baharu dalam dunia persembahan apabila diiringi 200 pemuzik pada acara Ella Kitalah Bintang di The Love @ MATIC, di sini, hari ini.
Ella atau nama sebenarnya, Nor Zila Aminuddin, 52, memberitahu, persembahan bagi meraikan pemuzik muda itu dianjurkan sempena Konsert Ella Unplugged In KL, bulan depan.
“Saya tidak terlalu memikirkan untuk memecahkan rekod hingga diiktiraf Malaysia Book Of Records (MBR).
“Apa yang dibuat, saya hanya mahu mengumpulkan pemuzik muda iaitu pelajar Akademi Seni Budaya dan Warisan Kebangsaan (ASWARA).
“Saya mahu memberi pengalaman bermain muzik secara langsung kepada mereka. Kalau bukan saya yang bagi pendedahan, siapa lagi?
“Ini dapat mengetengahkan mereka sebagai bakat pelapis,” katanya kepada BH Online.
Sebelum ini, Ella yang popular dengan lagu Gemilang mencipta rekod sebagai penyanyi pertama mengundang 100 pemuzik pada sidang media Konsert Ella 2016, kira-kira tiga tahun lalu.
Berbaki sebulan sebelum konsert di Panggung Sari, Istana Budaya, di sini, dianjurkan selama tiga hari mulai 29 Mac depan, , Ella berkata, sebanyak 70 peratus tiket sudah dijual.
“Alhamdulillah, sudah tentu saya gembira apabila jualan tiket baik. Bukan senang orang nak keluarkan duit beli tiket.
“Jadi, mahu memberi persembahan terbaik peminat,” katanya.
Tiket menyaksikan Ella beraksi pada Konsert Ella Unplugged In KL pada harga antara RM179 hingga RM519 boleh dibeli melalui www.proticket.com.my.
Ella bakal mempersembahkan 25 lagu dalam tiga segmen termasuk Melayu Asli dalam konsert itu. Penyanyi berasal dari Klang, Selangor itu juga akan mendendangkan lagu daripada album baharu, Peace Love Rindu.

1 ulasan:

  1. ajoqq^^com
    mau dapat penghasil4n dengan cara lebih mudah....
    mari segera bergabung dengan kami.....
    di ajoqq^^com...
    segera di add Whatshapp : +855969190856

    BalasPadam

HAK ANDA UNTUK KOMEN

Nak beli domain dan nak buat website? boleh cuba link yang di beri...

Nak beli domain mudah dan servis terbaik....  https://secure.gbnetwork.com/aff.php?aff=778    klik banner yang kami beri ini...   Testim...

Catatan Paling Popular