Cari Blog Ini

Jumlah Paparan Halaman

Catatan Popular Minggu Lepas

Isnin, 11 Jun 2018

Mira Filzah akui mudah dekati Zizan Razak

Mira Filzah

BIARPUN aktres Mira Filzah sering kali digosipkan dengan pelawak, Zizan Razak mempunyai hubungan cinta namun ia tidak benar.

Kata figura berusia 25 tahun ini, dia dan Zizan hanya bersahabat baik dan tidak lebih dari itu malahan akui pelakon popular Cinta Si Wedding Planner ini dia selesa dengan aktor tersebut.

"Soal dia ada ciri-ciri lelaki idaman buat saya, tak tahu la tetapi saya selesa berkawan dan bergaul dengannya," katanya sambil tersenyum."Saya dengan Zizan masih lagi berkawan sampai sekarang dan dia juga antara kawan lelaki yang rapat dengan saya.
Dalam pada itu, Mira Filzah atau Nur Amirah Filzah Badioezaman bercakap, demi menjaga hati keluarga, seeloknya hal peribadinya tidak dikongsi terlalu kerap.

"Mungkin salah satu sebab nak menjaga hati keluarga. Saya dan dia pun masing-masing ada keluarga.
"Kalau selalu sangat keluar gosip saja, kami okey tapi yang tak seronok keluarga la. Lagi-lagi orang tua kita," katanya lagi.

Sebelum ini, Mira dan Zizan dikatakan sedang menjalinkan hubungan cinta namun kedua-dua mengakui hubungan itu hanya sekadar kawan.
Selain itu, Mira akan pulang ke kampung halamannya dua hari sebelum raya kerana mahu berbuka puasa bersama ahli keluarganya yang mana kata pelakon ini dia belum sempat untuk iftar bersama-sama.

"Belum sempat lagi nak berbuka puasa dengan keluarga. Insya-Allah saya akan balik kampung dua hari sebelum nak raya.

"Jadi dapatlah saya merasa berbuka puasa dengan mereka. Buat masa ini, saya nak kena selesaikan urusan kerja terlebih dahulu," kata Mira mengakhiri perbualan.

sinar harian online

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HAK ANDA UNTUK KOMEN

Nak beli domain dan nak buat website? boleh cuba link yang di beri...

Nak beli domain mudah dan servis terbaik....  https://secure.gbnetwork.com/aff.php?aff=778    klik banner yang kami beri ini...   Testim...

Catatan Paling Popular