Cari Blog Ini

Jumlah Paparan Halaman

Catatan Popular Minggu Lepas

Rabu, 3 Jun 2015

Kenali Juara Penaja Terhebat Bisnes Tone Excel..

Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:
 
 

 Salam sejahtera. 

1) Kelayakan dlm perniagaan ini ada dua: umur mesti 12 tahun dan keatas & mempunyai handphone (hp). Hp adalah suatu produk keperluan dan sukar kita nak jumpa org Malaysia yang berumur 12 tahun dan keatas, tidak pakai hp. Inilah potensi pasaran kita dan lebih 33 juta hp telah didaftarkan setakat ini.


2) Modalnya sebanyak RM80 sekali seumur hidup adalah sangat halus, bila kita bandingkan apa yg akan kita akan perolehi. Ramai sangat pengguna2 hp yg mampu utk mencuba perniagaan ini jika dibandingkan perniagaan2 konvensional dan MLM yg lain.


3) Kursus lengkap tentang perniagaan ini ada di dlm internet di bawah kelolaan Sifu Mazelan Abas. Kalau yg tiada komputer, buku tentang bagaimana nak mulakan perniagaan in yg lengkap telah di sediakan oleh Sifu Mazelan.

4) Maintenance bulanan dlm perniagaan ini hanya RM20 sahaja. Kebanyakkan bil bulanan hp kita melebihi RM20 dan kalau kita tak buat perniagaan ini, kita pasti akan menggunakan hp hampir setiap hari.


5) Biasanya org yg mengguna hp akan dapat 3 perkara: bercakap, bersms & berinternet. Tetapi pengguna SimKad ToneExcel mendapat 7 perkara: bercakap, bersms, berinternet, insuran kemalangan RM100 ribu, bila topup akan mendapat point yg boleh ditukarkan kpd tiket kapal-terbang, mendapat corporate rate di Tune Hotel di seluruh dunia & lesen utk berniaga.



6) Outlet utk topup ada di merata-rata tempat di seluruh tanah air. Pengguna bila hendak topup, mereka tak akan cari kita sebab kita bukan penjual topup. Bayangkan bila kita sedang tidor, duit masuk sebab org yg kita kenal & yg tidak kita kenal sedang guna hp. Luar biasa perniagaan ini. Hebat WOW.

7) Syarikat Tune Talk memang kukuh kerana pemegang saham terbesarnya adalah Celcom & Tune Ventures.

8) Pelan pemasaranya sangat mudah utk difahami & mudah diduplikasi.


Akhir sekali, kami ingin mengucapkan jutaan terima kpd TuneTalk & Tone Excel kerana menyediakan platform utk kami berniaga. Kami juga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kpd upline kami En Ishak Din kerana banyak membantu selama ini & especially to Sifu Mazelan yg menyediakan sistem terbukti berkesan utk seluruh ahli Tone Excel di Malaysia.

 
Pn Jahlilawati Abu Bakar
 

Selangor

Berminat :  http://www.toneexcel.biz/867366

2 ulasan:

  1. Bukankah sistem rangkaian seperti mlm itu pernah diwartakan sebagai haram, tapi perniagaan seperti mlm sering mendapat sambutan kan. Kadang2 terasa nak join tp bila fikir dalam2 takut plak pk samada halal @ haram. Memang halal ciz dari sudut usaha n bisnes x melibatkan benda haram, tapi komisen yg diperoleh melalui rangkaian spt mlm yg buat jd haram. Hmmmmm

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bergantung kepada kita juga..nak terjemahkan..

      Admin nak tegahkan perniagaan tone excel ini seperti perniagaan 2 yang lain..cthnya :

      Jika anda membuka perniagaan kedai makan...

      1.Modal anda keluar [ usaha anda ]
      2.anda mesti ada perkerja dan membayar gaji yg di tetapkan oleh anda sebagai bos.. [ usaha anda ]
      3. Anda dapat untung dan kaya.. hasil [ usaha perkerja anda ]

      Kesimpulan : perkerja anda tidak akan kaya walaupun mereka berkerja bersungguh2 kerana gaji telah ditetapkan oleh anda.

      Perniagaa Tone Excel.

      1. Anda keluarkan modal [ usaha anda ]
      2. anda hanya perkenalkan dan mencari rakan yang berminat dengan bisnes ini [ usaha anda ]
      3. rakan anda joint [ rakan keluarkan modal ]
      4. rakan buat perkara yang sama yang no 2 tadi
      5. Tone Excel yang bayar untung anda bergatung kepada usaha masing2..

      Kesimpulan : anda dan rakan anda akan di bayar oleh tone excel hasil usaha anda dan rakan anda. anda dan rakan anda boleh menjadi kaya sama-sama..bergantung atas usaha masing2..

      Anda boleh nilai sendiri..yang mana lebih halal..yang mana lebih haram..

      Padam

HAK ANDA UNTUK KOMEN

Nak beli domain dan nak buat website? boleh cuba link yang di beri...

Nak beli domain mudah dan servis terbaik....  https://secure.gbnetwork.com/aff.php?aff=778    klik banner yang kami beri ini...   Testim...

Catatan Paling Popular