Cari Blog Ini

Jumlah Paparan Halaman

Catatan Popular Minggu Lepas

Ahad, 15 Mac 2015

Hero yang tidak didendangkan. [ Iklan Penaja ]

 
Salam sejahtera rakan2 semua.

Di pagi Selasa ini, cukup empat tahun setengah usia saya didalam ToneExcel ini. Apa yang saya capai selama ini?

1. Dengan rezeki melalui ToneExcel ini, tahun pertama, saya mampu memberhentikan diri saya daripada bekerja dengan mana2 koperat. Tidak perlu lagi waktu kerja 9-5 petang, tidak perlu lagi bekerja 5 hari seminggu. Saya sudah tidak bekerja pejabat lagi.

2. Dengan rezeki melalui ToneExcel ini, tahun ketiga, saya dapat menyelesaikan kesemua hutang yang ada sebelum ini, hutang2 lapuk dahulu, tiada hutang bank, tiada hutang rumah, tiada hutang kereta, tiada hutang kredit card, tiada hutang PTPTN, tiada hutang loan peribadi, tiada hutang sesama manusia. Azam untuk hidup tanpa hutang, hutang kosong.

3. Dengan rezeki melalui ToneExcel ini, tahun ketiga, saya dapat membantu ahli keluarga, saudara mara, jiran-jiran, anak-anak yatim, ibu-ibu tunggal dan orang tua. Membantu dari segi membekalkan barangan makanan dan juga membantu sepenuhnya untuk kos2 perubatan untuk mereka yang tidak mampu mendapatkan perkhidmatan perubatan yang terbaik.

4. Dengan rezeki melalui ToneExcel ini, tahun ke-tiga, tidak lupa untuk saya menghadiahkan diri saya sendiri sebuah BMW 5 series, 2nd Hand -Cash, untuk saya memenuhi impian yang telah ditanam sejak zaman tok kaduk dulu. Isteri saya, saya hadiahkan sebuah BMW 3 series, 2nd Hand -Cash, sebuah Alza 2nd Hand -Cash, dan gaji setiap bulan sebanyak RM20,000 sebagai upah dia berhenti kerja dan sanggup menemankan saya kemana saya pergi.

5. Dengan rezeki melalui ToneExcel ini, tahun ke-empat, saya mula menyimpan property yang tak lapuk dihujan dan tak lekang dek panas, yang kesemuanya dibeli secara tunai, iaitu tanah dan rumah. Kerana ia boleh dikongsi untuk ahli keluarga dan orang lain, semasa saya hidup dan selepas kematian saya. Ia juga boleh dijadikan modal untuk perniagaan pada bila2 masa. Dengan rezeki melalui ToneExcel ini, saya telah membeli 3 buah rumah (satu bernilai RM300,000, kedua bernilai RM450,000 dan ketiga bernilai RM1.3 juta di Denai Alam, Subang) dan 4 bidang tanah (Salah satunya di Lenggeng, Negeri Sembilan seluas 4 ekar). Tunai, jangan ikat kehidupan kita dengan hutang. Kalau orang kata, mana boleh kalau kalau tak sangkut hutang, paling tidak pun hutang rumah dan hutang kereta. Tu, saya dah buktikan boleh. Maknanya, ia boleh dicapai, dan Allah swt berikan saya jalan dalam ToneExcel ini.

Teringat pesanan Tan Sri Syed Mokhtar Albukhary, berjaya dalam satu perniagaan dahulu, kemudian pelbagaikan.

6. Dan yang terakhir, setiap tahun, setiap 21hb saya masih mendapat pencen/komisyen sehingga ratusan ribu ringgit dari ToneExcel sehingga ke hari ini.


Bagaimana saya mencapai kesemua ini,
--------------------------------------------------
1. Saya buka 3 akaun dalam toneexcel dimana ketiga2 akaun tersebut menggunakan 1 bank akaun saya.
2. 2 tahun saya berterusan menaja minima seramai 15 orang setiap bulan dan diperingkat awal kesemuanya saya letakkan dibawah level-1 akaun ke-3.
3. Setiap kali saya menaja orang baru, saya pastikan mereka juga buka 3 akaun.
4. 100% menggunakan cara SMS melalui DEC. Jangan terbabit dengan pendaftaran dan bab teknikal, jika tidak saya tidak akan ada masa untuk menaja orang di level 1.
5. Saya pastikan saya tidak registerkan orang baru, tetapi ajarkan orang baru cara nak register.
6. Saya galakkan network saya membeli simkad ditempat yang berhampiran dengan mereka, bukan dengan saya. Supaya cepat mereka bergerak.
7. Sesiapa yang tahu internet, saya pastikan mereka subscribe didalam toneexcel.biz atau wowhebat.com supaya mereka sentiasa mendapat email daripada saya setiap 3 hari. Dan saya pastikan mereka juga join group facebook, "Perkembangan Terkini Toneexcel". dan "Soal Jawab Toneexcel". Jika mereka tidak tahu internet, saya pastikan mereka ada buku panduan.

Adakah Anda boleh mencapai pencapaian seperti ini atau lebih baik lagi?
------------------------------------------------------------------------------------------
Jawapannya 500% amat boleh sekali.
Cuba lihat pencapaian saya didalam ToneExcel ini.
Bulan pertama, saya dapat komisyen topup dalam RM60 sahaja. Berapa ramai diantara anda sudah pun potong pencapaian saya ini.
Cukup setahun, komisyen topup bulanan saya hanyalah RM 3,000 lebih sahaja. Berapa ramai diantara anda sudah pun potong pencapaian saya ini. Berlambak-lambak nama yang telah pun mengatasi pencapaian saya ini.

Cukup dua tahun, komisyen topup bulanan saya hanyalah RM 13,000 lebih sahaja. Berapa ramai diantara anda sudah pun potong pencapaian saya ini. Anda mungkin dengar nama Kak Jah, Sifu Zamri Nayan, Tuan Razif Yusuf, Sifu Yazid Daud, Mejar Riad, Abang Din, mereka ini belum pun sampai dua tahun lagi. Berapa income mereka, jauh lebih tinggi dari pencapaian saya selama dua tahun dalam ToneExcel ini.

Cukup tiga tahun, komisyen topup bulanan saya hanyalah RM 40,000 lebih sahaja. Berapa ramai diantara anda sudah pun potong pencapaian saya ini. Anda mungkin dengar nama Rossane, Tuan Hamka, Tuan Slay, Cikgu Iqram, mereka ini belum pun sampai tiga tahun lagi. Berapa ramai yang anda tahu sudah berhenti kerja? Berapa ramai yang anda tahu, walau pun belum berhenti kerja, tetapi hanya dengan duit komisyen mereka mampu bayar duit rumah, duit kereta, loan itu dan ini. Berapa ramai yang anda tahu sudah beli rumah cash dengan duit komisyen ToneExcel ini, beli kereta BMW, cash lagi. Berapa income mereka, jauh lebih tinggi dari pencapaian saya selama tiga tahun dalam ToneExcel ini.

Cukup empat tahun, komisyen topup bulanan saya hanyalah RM 250,000 lebih sahaja. Saya rasa belum ada yang potong komisyen topup saya ini dalam ToneExcel, sebab apa, mudah, ramai yang belum sampai umur empat tahun lagi dalam toneexcel ini.

Belum cukup lima tahun, komisyen saya naik secara mendadak. Saya rasa belum ada yang potong komisyen topup saya ini dalam ToneExcel, sebab apa, mudah, anda dan saya sendiri belum sampai umur lima tahun dalam toneexcel ini.

Dan nama2 yang saya sebut diatas adalah sebahagian nama antara hero yang didendang, tetapi sebenarnya, jauh lebih ramai lagi didalam toneexcel ini, adalah Hero Yang Tidak Didendangkan. Bagaimana saya tahu ramai hero yang tidak didendangkan, kerana setiap bulan sekarang ini, ToneExcel membayar lebih RM10 juta hanya untuk komisyen top up sahaja. Kalau anda congak secara kasar, anggaran komisyen saya, campur komisyen nama2 Hero yang saya sebut diatas tadi, berapa saje? Sampai ke 2 juta? Rasanya tak sampai. Habis kepada siapa ToneExcel bayar selebihnya? Jawapannya kepada Hero Yang Tidak Didendangkan. Saya sendiri pernah terserempak dengan mereka ini, bila sembang2, tanya berapa komisyen topup mereka, ada yang jawap 30k, 40k, 50k, malah ada yang hampir 100k. Saya hanya tertunduk dan malu pada mereka, sebab mereka adalah Hero Yang Tidak Didendangkan. Kerana apa, kerana jika komisyen topup mereka sudah begitu banyak, sudah tentu dia sudah bantu ramai orang lain yang yang berjaya. Kerana, dalam hukum karma bisnes networking ini, sesekali kita tidak akan berjaya, kecuali, network kita berjaya terlebih dahulu.

Kalau anda tersenyum melihat pencapaian saya, saya yakin anda juga salah seorang Hero yang tidak didendangkan, kerana anda sendiri tahu berapa komisyen topup anda setiap bulan.

Ada yang beritahu saya tidak akan ada Mazelan Abas kedua dalam ToneExcel ini, tapi saya nak beritahu jawapannya, berlambak-lambak. Sebab Mazelan Abas juga perlu belajar daripada "Anda" yang mampu mencapai pencapaian jauh lebih baik daripada beliau.

Jika ada sesiapa yang ingin membina empayar dan sejarah sendiri melalui ToneExcel dan membuat pencapaian yang jauh lebih baik dari saya, mulakan hari ini, mulakan langkah pertama, Call saya terus, Jangan SMS, jangan whatup. Saya akan bantu diperingkat awal menggunakan cara saya, selebihnya, anda yang berhak menulis sejarah diri anda sendiri.

Kalau saya yang serba kekurangan ini boleh mencapainya sesuatu yang baik berbanding kehidupan saya dahulu, kenapa tidak anda yang banyak kelebihan?

Terima kasih.
Mazelan Abas

013-3363397 [Amri Nor]
 http://tonexpress.com/bestnya

1 ulasan:

HAK ANDA UNTUK KOMEN

Nak beli domain dan nak buat website? boleh cuba link yang di beri...

Nak beli domain mudah dan servis terbaik....  https://secure.gbnetwork.com/aff.php?aff=778    klik banner yang kami beri ini...   Testim...

Catatan Paling Popular