KEPENTINGAN MENGULUM ZAKAR SUAMI


1.  Menambah rasa cinta & sayang suami

2.  Merapatkan hubungan erat & kepercayaan suami isteri.

3.  Memuaskan kehendak suami ketika anda datang haid/subur.  Pada ketika ini, anda tidak dapat menghadiahkan faraj anda kerana haram berbuat demikian. Maka cara yang halal dan paling menikmatkan buat suami ialah dengan mengulum zakarnya kerana tidak ada cara lain yang paling menikmatkan daripadanya. Pastikan apabila suami mencapai klimaks, air mani dipancutkan tidak dipancutkan ke mulut anda. Sebaliknya, alihkan zakar suami anda menghadap bahagian buah dada dan biarkan air maninya dipancut ke buah dada anda.

4.  Apabila suami mencapai klimaks, sedangkan anda belum lagi mencapainya, zakar suami yang tadinya menegang akan menjadi lembik dan kendur. Oleh itu rangsangan perlu dilakukan terhadap zakar suami dengan pantas dan cepat untuk mengembalikan ketegangan zakar suami kerana zakar yang dibiarkan lama mengecut sukar dirangsang dan ditegangkan. Dengan mengulum, menghisap dan menjilat zakarnya, ia dapat menaikkan rasa ghairah suami dengan hebat dan pantas dan seterusnya menegangkan zakarnya yang tadi kendur dan tidak bermaya. Seterusnya, suami anda dapat melakukan dayungan berterusan yang akhirnya dapat memuaskan kehendak syahwat anda untuk mencapai klimaks.

Kredit : opocotko.blogspot.com 


                             Iklan VIP : http://biz-55.webs.com

Ulasan

  1. kulum zakar sehingga keras maka akan akibat buruk ..1) zakar akan mati pucuk atau mati separuh (patah tandan)..pangkal keras hujung jadi lembik lentuk macam pisang salai.ini kerana cara kulum ialah isteri hanya kulum sekejap sebagai satu kucupan dan hisapan kucup bukan kulum macam dlm "filem porn" itu pertunjukan untuk tujuan tarik perhatian.Saya lihat ramai yang nak ikut sgt filem lucah.padahal pelakun filem lucah sendiri akui mereka rasa loya dan sepanjang hari tiada selera makan bila lepas lakukan aksi kuluman zakar.Haa jgn ingat pelakun lucah rasa seronok buat tu..mereka pun manusia ...jadi kulum sebagai tanda sayang aje..tak sampai lah seminit..sebab jika lama ia akan paksa urat saraf berahi lelaki jadi keras .ini bahaya ,badan yang belum panas berahi tapi saraf dah tegang boleh akibatkan "stroke" saraf zakar...sebab tu kita lihat ramai pasanagn pengantin baru 5-7 tahun kawin dah "mati pucuk...umur bawah 40 dah pakai viagra...kesian...juga ubat perangsang tak elok untuk baka zuriat..saintis dah nasihat ..jika anak yang lahir hasil dari kita makan pil Viagra atau pil sex yang bahaya tepi jalan dijual maka anak itu akan ada dalam darahnya kimia ubatan itu..akibatnya ..bila naak membesar otak jadi bodoh..atau kerosakan otak ..tapi hyper aktif...bila dah akil baligh pula jadi lelaki gila sex tak terkawal....hati2 ...nak bahagia tapi biarlah dgn kasih sayang bukan nafsu setan wallahualam...

    BalasPadam
  2. Sebab tu Nabi pun tegah kita sentuh zakar...bila kita nak sex dgn bini..jgn cuba nak stimkan zakar dgn tangan atau kuluman...atau raba2 ...kamu lakukan asmara dulu...biar zakar tegang sendiri...itu yang terbaik....tapi bagi dah panas badan tapi nak tak juga naik keras ..engin dah lomah..walau usia masih muda maka terpaksa lah isteri kulumkan..tapi lebih baik doktor sendiri cadangkan suami masturbate sendiri cara perlahan....jika suami tak boleh keras sendiri walau sudah 30 minit berasmara ..maka eloklah jumpa doktor atau pakar ubatan tradisional tukang urut....selalunya suami yang kaki melancap (masturbate) ,selalu darah berahi kerana suka tonton porn lucah atau fantasi hal2 lucah akan dapat masalah ini....he he kadang walau pak imam berserban pun otak mereka selalu tak tenang sasyik fikirkan tu aje.....he h ehe ....astaghfirullah.....ni semua balasan tuhan..

    BalasPadam

Catat Ulasan

HAK ANDA UNTUK KOMEN

Catatan popular daripada blog ini

[PETUA] Zakar Panjang, Besar dan Air Mani Pekat dan Banyak.

TEKNIK SPONTAN MENGGODA ISTERI

11 TANDA-TANDA WANITA BERNAFSU YANG MELAMPAU YANG HARUS ANDA KETAHUI..

Sebab Sebenar Kenapa Suami Suka Peluk Isteri, Tahu Tak Apa Maksudnya.?

Antara Khilafah Islam dan Kemunculan Imam Mahdi

Manfaat suami Menghisap Payudara Isteri

Khutbah Imam Katolik Yang Menggemparkan Dunia..

Catatan Popular Minggu Lepas

[PETUA] Zakar Panjang, Besar dan Air Mani Pekat dan Banyak.

11 TANDA-TANDA WANITA BERNAFSU YANG MELAMPAU YANG HARUS ANDA KETAHUI..