Cari Blog Ini

Jumlah Paparan Halaman

Catatan Popular Minggu Lepas

Sabtu, 12 Mei 2018

Selebriti tempatan luah perasaan untuk Tun Mahathir

Selebriti tempatan luah perasaan untuk Mahathir

BEBERAPA selebriti tanah air turut meluahkan perasaan mereka di atas kemenangan Pakatan Harapan dalam PRU14.  
Bertitik tolak kemenangan Harapan semalam, Tun Dr Mahathir Mohamad diberi mandat untuk  menjadi perdana menteri ke tujuh yang dijangka mengangkat sumpah dalam tempoh yang akan diumumkan kelak.
Golongan artis berkenaan menyatakan rasa syukur atas kejayaan Mahathir itu menerusi  laman Instagram masing-masing
Antaranya pelakon jelita Emma Maembong yang menulis status di Instagram miliknya dengan mengatakan bekas perdana menteri itu membuktikan strateginya menyertai Pakatan Harapan adalah terbukti benar.
"Tun telah membuktikan strategi beliau menyertai PH adalah tepat seperti yang telah dirancang. Kejayaan ini adalah untuk generasi sekarang dan akan datang. Wawasan 2020 akan menjadi kenyataan," tulis Emma dipetik dari Instagram miliknya.
Pelakon Hairul Azreen pula memuat naik video kenangan pertemuan kali pertama dengan Mahathir ketika sedang bercuti di London pada 2016.
"We love you Tun Mahathir. Terima kasih Tun @chedetofficial. Video ni 23 September 2016. London.
"Tarikh yang saya tak akan lupa. Idola saya selamanya. Tun contoh terbaik untuk saya. #TheBestNeverRest," tulis Hairul yang juga suami kepada artis jelita Hanis Zalikha.
Selain mereka, antara selebriti tempatan yang juga berkongsi perasaan adalah penyanyi nombor satu negara Datuk Seri Siti Nurhaliza Tarudin, Datuk Sheila Majid dan Siti Sarah.

Sinar Harian Online

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HAK ANDA UNTUK KOMEN

Nak beli domain dan nak buat website? boleh cuba link yang di beri...

Nak beli domain mudah dan servis terbaik....  https://secure.gbnetwork.com/aff.php?aff=778    klik banner yang kami beri ini...   Testim...

Catatan Paling Popular