Cari Blog Ini

Jumlah Paparan Halaman

Catatan Popular Minggu Lepas

Isnin, 28 November 2016

PELABURAN MODAL KECIL


Bahagian ini adalah yang paling saya suka nak share dengan anda semua. Sebagai pengguna TuneTalk/ToneExcel anda layak mendapat 2 bonus yang di janjikan pihak syarikat iaitu fast track bonus (bonus pengenalan) dan topup komisen.

Fast Track Bonus

Jika anda berjaya menjual simkad kepada kenalan anda, pihak syarikat berbesar hati untuk memberi anda RM20 sebagai komisen penat lelah anda. Ia akan dibayar sekali sahaja ke dalam akaun bank anda.

Cuba bayangkan anda berjaya mendapat 10 orang kenalan jumlah komisen akan menjadi RM200 banyak kan. Bonus akan di masukkan sebulan sekali sahaja bergantung pada tarikh anda daftar simkad tersebut. Contohnya jika anda menaja 1-15hb bonus dibayar hujung bulan dan jika anda menaja 16-31hb bonus akan dibayar 12hb bulan hadapannya.

Komisen Top up

Yang ni lg best daripada fast track bonus, anda bakal mendapat 20% komisen daripada jumlah rakan-rakan anda yang top up tiap-tiap bulan. Untuk top up pun diorang takyah cari kita, so kita pun tak terikat dan bebas untuk terus promosi simkad. Kaedah top up mcm biasa menggunakan e-pay, kedai telefon, 7-eleven, ATM machine, Internet Banking dll.


Kalau kawan-kawan kita menggunakan simkad TuneTalk/ToneExcel selama 5 atau 10 tahun maka selama itulah kita akan mendapat komisen top up tersebut. Berikut adalah cara pengiraan komisen top up.
syarat untuk anda layak mendapat komisen top up adalah top up hanya RM30 sahaja, kalau lebih pengiraan akan berubah seperti yang ditunjukkan diatas. Saya rasa zaman sekarang nie purata kita akan top RM30 dan lebih so ape lagi kita masih top up jumlah yang sama dan dapat komisen, keje kita hanya promosi simkad je. Sekarang nie kita kene bijak duit mesti ade keluar masuk, kalau keluar je tak msuk-masuk kita dalam zon merbahaya.
kredit : http://sideincomekecilan.blogspot.my/p/bonus-tunetalktoneexcel.html

1 ulasan:

  1. Boleh juga jana pendapatan pasif disini

    Cuma klik link ini sahaja http://TheInviteClub.com/?ref=6335

    BalasPadam

HAK ANDA UNTUK KOMEN

Nak beli domain dan nak buat website? boleh cuba link yang di beri...

Nak beli domain mudah dan servis terbaik....  https://secure.gbnetwork.com/aff.php?aff=778    klik banner yang kami beri ini...   Testim...

Catatan Paling Popular