Cari Blog Ini

Jumlah Paparan Halaman

Catatan Popular Minggu Lepas

Jumaat, 25 Disember 2015

Jerit 'IS hebat!' ketika hubungan mesra

erit 'IS hebat!' ketika hubungan mesra

WISCONSIN - AMERIKA SYARIKAT. Seorang wanita warga emas mendakwa terdengar jeritan ' IS itu bagus' dan 'IS itu hebat' dari jiran yang didakwa sedang bermesra, Ahad lepas.

NY Dailynews mengatakan wanita berumur 82 tahun berkenaan menelefon polis selepas terdengar 'jeritan mengerikan' dari kediaman jiran di kompleks apartmennya di Brown Deer.

Ketua Polis Brown Deer, Michael Kass memberitahu, beliau menghantar seorang pegawai polis wanita untuk membantu warga emas terbabit.

Walau bagaimanapun, polis gagal memastikan sama ada terdapat ancaman pengganas di kompleks berkenaan, selain beranggapan ianya satu penipuan 'prank' oleh pihak lain.

"Warga emas tersebut juga kedengaran seperti keliru dan risau jika kami tidak mempercayainya," kata Michael.

Michael bagaimanapun tetap menggalakan wanita tersebut supaya menelefon polis jika terdengar jeritan yang sama pada masa akan datang.

"Saya tetap mahukan orang ramai supaya melapor kepada kami jika terdapat ancaman penganas di tempat mereka," jelas Michael.



Sinar Harian Online

Nak ikutkan idea bisnes boleh tebal Yellow pages, tapi sudah ada yang sesuai untuk orang macam aku yang BZ dengan waktu pejabat..

Apa yang penting kerja senang, untung banyak..

 klik link sini : http://autod9.com/army

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HAK ANDA UNTUK KOMEN

Nak beli domain dan nak buat website? boleh cuba link yang di beri...

Nak beli domain mudah dan servis terbaik....  https://secure.gbnetwork.com/aff.php?aff=778    klik banner yang kami beri ini...   Testim...

Catatan Paling Popular