Siapa Bani Tamim dan Al Sufyani



Masanya hampir tiba....demostrasi yang berlanjutan dan berjangkit di antara negara-negara Timur Tengah yang merebak di antara negara Tunisia, Mesir, Jordan, Bahrain, Yamen, Libya dan ke negara-negara timur tengah yang lain. Ramai orang ingat terutama haluan kiri (pihak pembangkang) menyokong gerakan demonstrasi, biarlah penderhakaan pada pemerintah berlaku kerana rakyat dah semakin ditekan dan ditindas dengan kezaliman dan ketidak adilan....itu hanyalah pemangkin bagi kebangkitan yang seterusnya...iaitu pembunuhan diri sendiri...sewaktu demonstrasi ramai yang dengan rela membunuh diri, dengan membakar diri sendiri, dibiarkan ditembak...hanya mengimpikan kebebasan dari penindasan.....siapakah dalang yang suka umat nabi muhamad ini membunuh diri sendiri? ke manakah kita sekirannya kita membunuh diri sendiri? syurga atau neraka? sudah tentu ke neraka bukan?

Hanya Mekah dan Madinah saja yang aman kerana ia sudah dijanjikan oleh Allah keamanannya. Hingga saat pada suatu masa pun Imam Mahdi akan pergi ke Mekah dan minta petunjuk dari Allah.

Hadis Nabi yang masyur:- ’Setiap awal kurun Hijrah, Allah akan membangkitkan mujaddid(reformer/pembaharu) urusan agamaNYA’


Saya akan detialkan setiap maksud ayat ini, insyallah.

-Setiap awal kurun. Bermaksud, kurun boleh di bahagikan kepada 3 bahagian, iaitu awal, tengah dan akhir. Begitu juga dengan tahun. Awal tahun tengah tahun dan akhir tahun. Jika kita selidiki tahun, awal tahun akan bermula dengan Januari, Februari dan Mac. Apa bila masuk April ia akan di katakan tengah tahun sampailah ke bulan Ogos dan bila ke bulan September dan di akhiri dengan Disember, maka kita panggil akhir tahun. Serupa juga dengan awal kurun. Kurun bermaksud 100 tahun. Kebiasaannya tengah tahun adalah lagi panjang tempoh masanya dari awal dan akhir. Kita boleh bahagikan kepada 30 tahun awal, 40 tahun tengah dan 30 tahun akhir. Bila di sebutkan awal kurun, maksudnya di sini ialah 30 tahun awal Hijrah. Jadi, mujaddid harus muncul di antara tempoh ini.

-Allah akan membangkitkan mujaddid/reformer/pembaharu ke atas urusan agamaNYA Mujaddid adalah sebagai seseorang individu yang bertanggungjawab ke atas urusan agama Islam. Perubahan atau evolusi ini bertujuan untuk selari atau selaraskan islam dengan peredaran zaman. Imam syafie adalah salah seorang mujaddid pada kurun kedua atau ketiga Hijrah. Saudara saudari boleh rujuk pada buku-buku agama mengenai mujaddid ini. Ia sangat berkaitan dengan Pemuda Bani Tamim

-Kaitan Mujaddid dengan Pemuda Bani Tamim? Ya, ia amat berkaitan kerana ramai menyangkakan untuk kurun 14 Hijrah ini, seorang mujaddid besar akan muncul kerana Islam telah berada di bawah dan sangat perlukan hero ini. Sehingga kini, tiada seorang pun yang layak bergelar mujaddid kerana mujaddid pada kurun ini perlu ‘cuci’ kekotoran dalam agama baik dari orang kafir, dari kesan-kesan iblis dan syaitan dan juga dari umat Islam itu sendiri.

-Kenapa mujaddid kurun ini masih belum keluar? Saya hanya boleh katakan begini, umat islam tidak bersatu. Benar, umat islam tidak bersatu kerana saling berselisihan di antara satu sama lain untuk menegakkan benang yang basah. Ketidakserasian dalam penghantaran ‘frenkuensi’ dalam niat dan doa untuk melahirkan seorang mujaddid atau hero ini tidak mungkin akan di realisasikan. Mungkin juga, watak itu sudah ada di mana-mana tetapi masih belum di ‘play’kan kerana masih belum cukup pelakonnya. Masakan sesebuah teater akan di lakonkan jika hanya seorang watak di wujudkan.

-Mujaddid ini seorang atau ramai? Ia boleh berlaku ramai, boleh berlaku perseorangan. kebanyakannya individu akan tetapi mesti ada watak pembantu di belakangnya. Maksudnya di sini, mujaddid akan muncul dan watak pembantu si mujaddid ini juga akan datang serentak dengan kemunculan mujaddid demi mempermudahkan lagi urusan agama islam. Hal ini pernah terjadi pada kurun ke-13 dimana Syeikh Muhammad Abduh di bantu oleh Jamaluddin Al-Afgastani. Ada yang kata Jamalludin si mujaddid, ada yang berpendapat sebaliknya. Jadi, disini, pembaharuan agama bukanlah demi nama individu itu akan tetapi sebagai teammate. Tujuan akhir adalah serasikan urusan agamaNYA.

-Mujaddid kurun ke 14 akan muncul bila? -Seperti yang di beri tahu, ia akan muncul dalam tempoh awal kurun iaitu 30-35 tahun hijrah. kini, di 2011, kita memasuki 1432 hijrah. Semakin benar kejadian besar akan berlaku pada tahun 2012 seperti mana yang telah disebut-sebutkan...

-Pemuda Bani Tamim itu mujaddid? Seluruh nusantara mengenali Pemuda Bani Tamim ini dan ada yang tidak. Nama ini tidak semasyur Mahdi atau Nabi Isa. Walaubagaimanapun, sedikit pengenalan mengenali Pemuda Bani Tamim dan mengelaskan dia sebagai mujaddid sedikit sebanyak akan mewujudkan watak ini. tetapi tahukah anda, sebelum watak ini muncul, satu watak lain harus muncul dahulu? Dalam penyelidikan saya watak ini di panggil the beast atau third anti-christ oleh Notradamus manakala Islam pula mengelarkannya AL-SUFYANI.

-AL-SUFYANI? Siapa dia? Saya masih tidak tahu siapa atau apa Sufyani. Pada mulanya saya sangkakan Al-sufyani sebagai AS , akan tetapi bila di kaji secara mendalam mengenai kronologi pergerakan Al-Sufyani, bala tentera atau dia sendiri mampu memasuki Mekah dan Madinah untuk mengejar/menangkap Imam Mahdi nanti. Jelas di sini, the third antichrist mungkin dari kalangan muslim itu sendiri.

Memandangkan terlalu banyak demonstrasi, pemberontakan di kalangan orang puak Syiah di negara Arab. Berkemungkinan besar Al Sufyani ini di kalangan orang2 Syiah. Puak2 syiah di Iran contohnya walaupun amat menentang US, tapi mereka adalah umpama VIRUS di kalangan orang-orang Islam itu sendiri. Selain berlainan fahaman anti sahabat, anti isteri nabi, mereka juga mengangap ahlul sunnah wa jamaah adalah lebih kafir dari orang kafir yang menyembah berhala.

Iran adalah negara yang dikenakan pelbagai sekatan ekonomi dunia, di sebabkan Iran juga tempat memproses dadah, kokain, ganja yang terbesar di Timur Tengah dan antara negara yang tidak mengenakan hukuman pada orang awam yang megedar dan menghisap dadah. Dadah ini sentiasa akan diedar oleh agen-agen kerajaan yang sah di seluruh asia tengah (negara-negara arab) dan asia tenggara malah adalah salah satu penyumbang pendapatan negara Iran. Sebagaimana yang kita maklum, Iran adalah negara yang dikenakan sekatan ekonomi oleh PBB, maka pengedaran, pemprosesan dadah adalah antara aktiviti yang dibenarkan dijalankan untuk mendapatkan hasil walaupun bertentangan dengan ajaran Islam. Anak-anak muda Iran pula dibiarkan menghisap dadah tampa ada sebarang halangan dari kerajaan. Sumber ini didapati daripada temuramah dengan orang-orang Iran yang semakin ramai di Malaysia.

Kerajaan Malaysia seharusnya bertindak tegas dalam soal Akidah SYIAH, dan cuba menghalang semakin ramai orang-orang Iran Syiah yang membanjiri negara "emas: ini. Mereka juga akan memberikan pencetus untuk demonstrasi dan revolusi anti kerajaan

-Apa kaitan Al-Sufyani dan Pemuda Bani Tamim sebagai mujaddid? Saya telah menerangkan bahawa Al-Sufyani ini mungkin dari muslim dan jika dari hadis, Pemuda Bani Tamimn dan sahabatnya adalah musuh Al-Sufyani ini. Jika anda selidiki hadis, maka anda akan jumpa Pemuda Bani Tamim ini adalah ketua panji hitam. Bagaimana dia dapat panji itu dan apa itu panji hitam, masih saya tidak ketahui. Mengikut kronologi, bila masa sahaja Al-Sufyani bangkit, ia akan berbaiah dengan sekutunya iaitu Rom dan Turki (jika mengikut hadis). Sebaik sahaja dia bersatu, di akan memasuki Kufah dan panji hitam dari timur akan bergegas kesana. Jadi kaitannya di sini adalah, saat pemuda bani tamim bangkit, ia di gelar mujaddid kerana membela syiar islam dan membawa islam ke tahap kebersihannya. ini dapat di lihat dari sifat-sifat thoifah atau tenteranya.

-Panji Hitam Dari Timur? Berapa ramai bersama Pemuda Bani Tamim? Jawapannya adalah lagi 2 orang. kesemuanya dari timur. Jika di amati dari hadis, ketiga mereka berasal dari negara yang berdekatan dan ianya di kenali sebagai nusantara atau tanah melayu.

-Siapa mereka? Gelaran bagi mereka adalah Haris al-Harath, Pemuda Bani Hasyim dan pemuda bani tamim atau Syuib bin Saleh.

-Jika Al-Sufyani seorang muslim dan dia menyerang muslim, kenapa harus ini berlaku? Saya masih tidak menjumpai secara lengkap perihal Al-Sufyani ini. Jika di amati dalam ramalan Notradumas, the beast berperang bermotifkan balas dendam. Timbul persoalan di fikiran saya. dia membalas dendam di atas apa?

-Apa kesimpulannya dari petikan ini? Sesungguhnya kita masih ada lagi sekurangnya 5 tahun untuk membangkitkan watak-watak ini. kita sudah pun ‘menghidupkan’ watak-watak seperti Imam Mahdi dan Pemuda Bani Tamim. Masakan kita menuju ke arah Imam Mahdi jika kita tidak menjumpai pintu menuju kearahnya. Di sini, saya katakan, untuk menemui pintu itu, kebangkitan watak-watak seperti Al-Sufyani, Haris Harasth dan Pemuda Bani Hasyim adalah sesuatu kemestian.

-Bagaimana untuk ‘mewujudkan’ watak ini? Kita sudah mengetahui cerita mengenai Pemuda Bani Tamim dan Imam Mahdi. Sedikit sebanyak ia ‘hidup’ bersama diri kita. Bila ia hidup bersama diri kita, mungkin salah seorang yang mengetahui cerita watak-watak ini akan ‘melakonkan’ watak itu secara spontan malahan tidak di sedarinya. sebab itu saya kata, watak Pemuda Bani Tamim atau Imam Mahdi hanya tunggu giliran untuk melakonkan wataknya. Mereka menunggu watak di hadapan mereka sahaja. Untuk hidupkan watak di hadapan watak bergelar Imam Mahdi dan Pemuda Bani Tamim serta sebagainya ini, kita harus mengetahui dan ‘menghidupkan’ dulu watak Pemuda Bani Hasyim, Haris Al-Harath dan Al-Sufyani. Bila watak mereka hidup di akal kita, pasti akan ada salah seorang dari manusia di muka bumi ini secara tidak langsung bersesuai dengan watak-watak ini dan seterusnya melakonkan watak itu secara tidak di sedarinya. Maka inilah fungsinya ‘penghidupan watak-watak? Di dalam akal kita baik sedikit atau banyak yang kita ketahui.

-Jika watak ini sudah berjumpa dengan ‘pelakonnya’, apa akan jadi? Di sini saya tidak mahu menakutkan anda akan tetapi inilah hakikatnya. Bila pelakon-pelakon sudah bersedia dengan wataknya, maka kita tunggu sahaja panggilan syahid iaitu Perang Dunia Ketiga!

-Apakah gila untuk hidupkan watak-watak ini semata perang dunia ketiga?. Saya nasihatkan jangan takut kerana ini adalah hakikat kejadian alam. Sebelum berlakunya kiamat, kita harus memasuki proses pembersihan dahulu. Ianya seakan membasuh kotoran di muka bumi ini. Kenapa saya kata jangan takut? Ini kerana, sudah janji tuhan, hampir setiap kronologi peperangan, pihak timur iaitu panji hitam akan menang. Tambahan pula, kekuatan tentera panji hitam mampu meratakan gunung. Ini adalah kisah dari hadis.

-Mereka mengunakan teknologi persenjataan canggih? Entahlah.

-Berapa lama perang ini berlangsung? Apa yang akan terjadi selepas perang ini? Mengikut Nostradamos, perang ini berlanjutan selama 7 tahun sahaja dan kemenangan di pihak panji hitam. Hadiahnya adalah sebuah keamanan di bawah pemerintahan Imam Mahdi yang juga di kenali sebagai avatar. Jadi, demi menuju ke sebuah keamanan total, Kita harus menghadapi kekalutan yang hanya selama 7 tahun sahaja.

Tidak berbaloikah itu? Wallahualam> Baiklah berikut artikel mengenai Pemuda Bani Tamim.

1. Namanya ialah Syuaib bin Saleh

Sabda Nabi SAW, “Pembawa bendera al-Mahdi adalah seorang laki-laki daripada suku Tamim yang datang dari Timur.”

Ammar bin Yasir RA berkata, “Pembawa Panji-panji Al-Mahdi adalah Syuaib bin Saleh.”

Iaitu bukan nama sebenarnya tetapi merujuk kepada Bani bangsanya (Bani kecil dari suatu bangsa), merupakan seorang yang baik dan keluarganya juga adalah orang-orang yang berakhlak baik.

Persoalannya, kenapa nama Putra Bani Tamim itu bukannya Syuaib bin Saleh seperti yang dinyatakan oleh hadis Nabi SAW? Bukankah Syuaib bin Saleh itu adalah nama sebenarnya Putera Bani Tamim itu? Atau apakah hadis Nabi SAW itu palsu atau jika benar kenapa namanya tidak benar-benar Syuaib bin Saleh?

Sesungguhnya hadis itu adalah benar, bukan hadis palsu. Mustahil Nabi SAW berdusta, kerana setiap hadis dari Nabi SAW adalah datang dari Allah. Bagaimana Nabi SAW dapat berdusta? Nabi SAW adalah sodiqul masduq (seorang yang benar lagi dibenarkan). Dari segi bahasa Arab, kalimah Syu’bun berarti Bani bangsa atau puak dari suatu bangsa. Sedangkan kalimah Syu’aibun bererti suatu Bani kecil dari sebuah kabilah. Lagipula, Nabi SAW tidak pernah menyatakan bahAwa PutEra Bani Tamim itu benar-benar bernama Syuaib bin Saleh.

Kalimah Bin itu pula berasal dari Ibnun, ertinya anak lelaki. Atau lebih tepat lagi, seorang lelaki. Maknanya peribadi Syuaib itu adalah:

* Seorang lelaki (benar-benar seorang lelaki, bukan perempuan).
* Yang memiliki sifat-sifat seorang lelaki (berjanggut, bermisai, berjambang dan berserban).
* Seorang yang berwatak lelaki (berani, gigih, sabar, pejuang, berpikiran luas, senantiasa berhubungan dengan masyarakat dan jauh langkahnya).
* Merupakan lelaki Allah (Rijalullah) yakni beliau adalah seorang yang bertaraf wali, ulama sejati, ulama mujahid dan mujtahid. Jika diperhatikan benar-benar, penggunaan kalimah Bin itu merupakan suatu sebutan yang agak janggal dalam bahasa Arab. Agak jarang orang Arab disebut dengan Bin, yakni disambung namanya dengan sebutan Bin. Cuma orang Islam di Nusantara saja yang lazim berbuat demikian. Kalimah Saleh pula bermaksud orang yang baik. Baik di sini bermaksud seperti berikut:
* Baik namanya, iaitu bukan nama yang bercampur-campur dengan istilah dari bahasa Sansekerta, nama setempat atau dari bangsa yang bukan Islam.
* Baik keperibadiannya iaitu dikenal sebagai seorang yang tetap teguh dengan pendiriannya.
* Baik akidahnya iaitu seorang yang benar-benar mengikuti akidah Islam yang sejati.
* Baik keturunannya iaitu keturunannya diketahui dari yang baik-baik, tidak tercemar dengan akhlak-akhlak yang rendah.
* Baik agamanya, iaitu beliau dan keturunan sebelah atasnya adalah dari kalangan ahli-ahli agama atau orang yang cinta agama.
* Beliau memang seorang yang saleh. Saleh di sini ialah baik dan banyak amalan agamanya. Amalan agama itu sudah melekat dengan dirinya sejak dari kecil.
* Baik pemikirannya iaitu seorang yang mempunyai ideA yang baik untuk mengubah masyarakatnya untuk menghayati ajaran Islam sejati ketika mereka sedang hanyut bergelumang dengan arus jahiliyah.
* Baik akhlaknya. Merupakan seorang yang terpuji akhlaknya di kalangan hamba Allah pada masa itu Jika hadis-hadis berkenaan benar, kenapa namanya disebutkan sebagai Syuaib bin Saleh? Kenapa tidak disebutkan nama sebenarnya? Jawapannya:
* Untuk mengelirukan musuh-musuh Islam. Dengan ini, beliau selamat dari diburu, dibunuh, dihalangi atau di’apa-apa’kan oleh musuh-musuh Islam yang memang mencuba menghalangi kebangkitan Islam kedua ini dengan segala daya upaya mereka.
* Supaya umat Islam berusaha mencari identiti sebenarnya Syuaib bin Saleh itu. Di sini, umat Islam yang percaya dengan hadis-hadis berkenaan akan berusaha mencari siapakah peribadi yang dikatakan sebagai Putra Bani Tamim itu. Setelah bertemu, mereka akan membaiatnya sebagai ketua mereka. Orang yang berusaha, akan diberikan pahala.
* Untuk menguji keimanan umat Islam terhadap hadis-hadis Nabi SAW yang berkaitan dengan Putera Bani Tamim itu. Ada yang percaya dan ada yang tidak mudah percaya, apalagi saat itu memang orang banyak sudah tidak percaya lagi dengan hadis-hadis mengenai Putra Bani Tamim.
* Supaya yang empunya diri itu tidak mengetahui (pada peringkat awalnya) siapa sebenarnya Putera Bani Tamim itu sendiri. Beliau tidak menyedari bahwa beliaulah orang yang dimaksudkan oleh hadis-hadis berkenaan sebagai Syuaib bin Saleh. Beliau hanya menyedari tentang peribadi dirinya setelah jauh dan lama berjuang.
* Untuk menipu pihak musuh Islam. Kerana tidak ada uraian lebih lanjut dari para ulama terhadap kepribadian Putra Bani Tamim ini, pihak musuh menyangka bahwa namanya menang benar-benar Syuaib bin Saleh seperti yang tersebut di dalam hadis. Kerana itu, mereka sedaya upaya mencari nama berkenaan, bukan peribadi berkenaan.

2. Dia berketurunan Bani Tamim atau Bani Tamim

Iaitu suatu Bani Arab Quraisy, dari keturunan Sayidina Ali, yang hari ini kebanyakan tinggal di Palestine dan Jordan. Tetapi dia lahir bukan di kedua tempat itu. Bani Tamim itu bukanlah merupakan suatu golongan atau kaum yang besar. Golongan ini hanyalah satu Bani yang kecil dan tidak ramai.

Perlu disebutkan di sini, Bani Tamim yang ini adalah sebagian dari Ahlul Bait kerana Sayidina Ali adalah salah seorang anggota Ahlul Bait. Ahlul Bait adalah keluarga Rasulullah SAW. Para ulama berbeza pendapat mengenai takrif Ahlul Bait itu sendiri.

Bani Tamim itu tidak lagi mendiami Hijaz kerana telah dihalau keluar oleh pemerintahan Bani Saud yang kini memerintah di Arab Saudi. Banyak pula yang dibunuh. Tidak kurang yang disiksa dan dihalau keluar dari tanah tumpah darah mereka, iaitu Hijaz. Banyak pula yang terpaksa lari menyelamatkan diri kerana diburu oleh agen-agen kerajaan Saudi. Ada yang lari ke selatan India dan banyak pula yang menetap di Nusantara, tapak awal berdirinya daulah kedua nanti.

Ada ulama yang menyatakan:
* Semua keturunan Abdul Muttalib adalah Ahlul Bait.
* Semua keturunan Nabi Muhammad SAW adalah Ahlul Bait, termasuk isteri-isteri Nabi SAW dan menantu-menantunya.
* Semua keturunan Abdul Muttalib yang Islam adalah Ahlul Bait.
* Semua keturunan Sayidina Ali dengan Fatimah al-Batul adalah Ahlul Bait. Pendapat ini terutama disokong oleh mazhab Syiah.
* Semua keturunan Abdul Manaf adalah Ahlul Bait.

Di kalangan bangsa Arab, memang ada satu kabilah yang bernama Tamim. Kabilah Tamim ini memang suatu kabilah dari bangsa Quraisy yang mendiami kawasan sekitar kota Makkah. Sahabat yang berasal dari kabilah Tamim di antaranya ialah sahabat setia baginda SAW, Sayidina Abu Bakar as-Siddiq. Namun, kabilah Tamim ini bukanlah Bani Tamim, malah antara kedua-duanya memang tidak ada hubung kait.

Yang pertama disebut kabilah Tamim dan yang satu lagi Bani Tamim atau Bani Tamim. Kedua-duanya berbeza. Kabilah Tamim bertebaran di hampir seluruh Tanah Arab.

dipetik dari : ”misteri panji hitam”

Ulasan

  1. dua tanduk syaitan.

    mungkin Syiah dan Khawarij.

    dua2 berimej islam tetapi pembunuh umat Islam dan perosak Islam

    BalasPadam
    Balasan
    1. BENTUKLAH PASUKAN MILITER PEMBUNUH THOGUT
      BENTUKLAH PASUKAN PEMBUNUH TOKOH-TOKOH MUSUH ISLAM
      BERITAHU BAHWA DIA AKAN BERTEKUK LUTUT DI-NERAKA JAHANAM

      SAMBUTLAH UNDANGAN GUBERNUR MILITER ISLAM
      KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU


      Untuk para Rijalus Shaleh dimana saja kalian berada,
      bukankah waktu subuh sudah dekat? keluarlah dan hunuslah senjata kalian.

      Firman Allah: at-Taubah 38, 39
      Hai orang-orang yang beriman, mengapa kamu jika dikatakan orang kepadamu: “Berperanglah kamu pada jalan Allah”, lalu kamu berlambat-lambat (duduk) ditanah? Adakah kamu suka dengan kehidupan didunia ini daripada akhirat? Maka tak adalah kesukaan hidup di dunia, diperbandingkan dengan akhirat, melainkan sedikit
      sekali. Jika kamu tiada mahu berperang, nescaya Allah menyiksamu dengan azab yang pedih dan Dia akan menukar kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tiada melarat kepada Allah sedikit pun. Allah Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

      Firman Allah: al-Anfal 39
      Dan perangilah mereka sehingga tidak ada fitnah lagi, dan jadilah agama untuk Allah.

      Peraturan dan undang-undang ciptaan manusia itu adalah kekufuran, dan setiap kekufuran itu disifatkan Allah sebagai penindasan, kezaliman, ancaman, kejahatan dan kerusakan kepada manusia di bumi.

      Allah Memerintahkan Kami untuk menghancurkan dan memerangi Pemerintahan dan kedaulatan Sekular-Nasionalis-Demokratik-Kapitalis yang mengabdikan manusia kepada sesama manusia karena itu adalah FITNAH

      Firman Allah: al-Hajj 39, 40
      Telah diizinkan (berperang) kepada orang-orang yang diperangi, disebabkan mereka dizalimi. Sesungguhnya Allah Maha Kuasa untuk menolong mereka itu. Iaitu
      orang-orang yang diusir dari negerinya, tanpa kebenaran, melainkan karena mengatakan: Tuhan kami ialah Allah

      Firman Allah: an-Nisa 75
      Mengapakah kamu tidak berperang di jalan Allah untuk (membantu) orang-orang tertindas. yang terdiri daripada lelaki, perempuan-perempuan dan kanak-kanak .
      Dan penindasan itu lebih besar dosanya daripada pembunuhan(al-Baqarah 217)

      Firman Allah: at-Taubah 36, 73
      Perangilah orang-orang musyrik semuanya sebagai mana mereka memerangi kamu semuanya. Ketahuilah bahawa Allah bersama orang-orang yang taqwa. Wahai Nabi! Berperanglah terhadap orang-orang kafir dan munafik dan bersikap keraslah terhadap mereka.

      Firman Allah: at-Taubah 29,
      Perangilah orang-orang yang tidak beriman, mereka tiada mengharamkan apa yang diharamkan Allah dan Rasul-Nya dan tiada pula beragama dengan agama yang benar, (iaitu) diantara ahli-ahli kitab, kecuali jika mereka membayar jizyah dengan tangannya sendiri sedang mereka orang yang tunduk..

      Bentuklah secara rahasia Pasukan Jihad Perang setiap Regu minimal dengan 3 Anggota maksimal 12 anggota per desa / kampung.
      Siapkan Pimpinan intelijen Pasukan Komando Panji Hitam secara matang terencana, lakukan analisis lingkungan terpadu.

      Apabila sudah terbentuk kemudian Daftarkan Regu Mujahid
      ke Markas Besar Angkatan Perang Pasukan Komando Bendera Hitam
      Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

      Mari Bertempur dan Berjihad dalam Naungan Pemerintah Khilafah Islam, berpalinglah dari Nasionalisme (kemusyrikan)

      Masukan Kode yang sesuai dengan Bakat Karunia Allah yang Antum miliki.

      301. Pasukan Bendera Hitam
      Batalion Pembunuh Thogut / Tokoh-tokoh Politik Musuh Islam

      302. Pasukan Bendera Hitam Batalion Serbu
      - ahli segala macam pertempuran
      - ahli Membunuh secara cepat
      - ahli Bela diri jarak dekat
      - Ahli Perang Geriliya Kota dan Pegunungan

      303. Pasukan Bendera Hitam Batalion Misi Pasukan Rahasia
      - Ahli Pelakukan pengintaian Jarak Dekat / Jauh
      - Ahli Pembuat BOM / Racun
      - Ahli Sandera
      - Ahli Sabotase

      304. Pasukan Bendera Hitam
      Batalion Elit Garda Tentara Khilafah Islam

      305. Pasukan Bendera Hitam Batalion Pasukan Rahasia Cyber Death
      - ahli linux kernel, bahasa C, Javascript
      - Ahli Gelombang Mikro / Spektrum
      - Ahli enkripsi cryptographi
      - Ahli Satelit / Nuklir
      - Ahli Pembuat infra merah / Radar
      - Ahli Membuat Virus Death
      - Ahli infiltrasi Sistem Pakar

      PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM
      KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
      email : angsaputih@inbox.com

      Padam

Catat Ulasan

HAK ANDA UNTUK KOMEN

Catatan popular daripada blog ini

[PETUA] Zakar Panjang, Besar dan Air Mani Pekat dan Banyak.

KEPENTINGAN MENGULUM ZAKAR SUAMI

TEKNIK SPONTAN MENGGODA ISTERI

11 TANDA-TANDA WANITA BERNAFSU YANG MELAMPAU YANG HARUS ANDA KETAHUI..

Sebab Sebenar Kenapa Suami Suka Peluk Isteri, Tahu Tak Apa Maksudnya.?

Manfaat suami Menghisap Payudara Isteri

Antara Khilafah Islam dan Kemunculan Imam Mahdi

Cara Remove Friends Tak Aktif di Facebook

Khutbah Imam Katolik Yang Menggemparkan Dunia..

Catatan Popular Minggu Lepas

[PETUA] Zakar Panjang, Besar dan Air Mani Pekat dan Banyak.

KEPENTINGAN MENGULUM ZAKAR SUAMI

Manfaat suami Menghisap Payudara Isteri