LINE PREPIAD YANG MEMBAYAR

DAFTAR SEKARANG untuk jd agen TONE EXCEL, Komisen top up 10%-13% selagi mereka menggunakan line TuneTalk (pasif income).

TAHUKAH ANDA??

Dengan handphone boleh menjana wang yang banyak setiap bulan.

BACA BLOG PUN BOLEH KAYA

Bisnes paling senang dan mudah.

Blog Popular No2 DiGoogle

Berusaha selagi belum dapat.

YANG NI PUN BEST JUGA

Selagi ada usaha ianya pasti.

Jumaat, 28 November 2014

Mencipta Kumpulan Usahawan Bisnes Online. Iklan Penaja.


Dapatkan Maklumat di: sini klik

Rabu, 26 November 2014

Perniagaan Online Mampu Melahirkan Ramai Jutawan.


Perniagaan Online sekarang mendapat perhatian daripada rakyat malaysia sekarang ini. Di Negara luar perniagaan ini sudah lama berkembangan pesat. PRO.fm meninjau di satu blog yang di beri nama Revolusi Biz-55.. yang menjalankan perniagaan bisnes online. Mereka menawarkan banyak kelebihan seperti bonus dan tapak iklan percuma. Perniagaan mereka yang berasaskan periklanan 100 peratus.

 Revolusi biz-55.. ini daripada page homenya mengatakan "PERNIAGAAN YANG AMAT MUDAH,MURAH, LUMAYAN DAN SENANG DI ABAD INI..TERKINI!!!! TERBARU!!!!!!!!!" apa yang di wawakan oleh Revolusi biz-55 perniagaan ini sangat mudah, murah, lumayan dan senang.

Hasil kajian..

 Mudah - Memang tersangat mudah hanya memdafta sebagai VIP sahaja mereka sudah akan menikmati bonus. Bonus untuk 1 lot akan dibayar oleh Revolusi biz-55.. ialah RM400.00.

Murah - Memang tersangat murah hanya RM55.00 sahaja anda boleh menjadi VIP di Revolusi biz-55.. semua orang mampu beli.

 Lumayan - Sungguh lumayan untuk 1 lot RM55.00 anda akan dibayar bonus RM400.00.

Hukum : Bersetubuh dua Isteri serentak

 
Soalan;

Apakah hukum seseorang suami apabila dia bersama dengan kedua isterinya dalam satu masa. Adakah isteri-isterinya juga menanggung dosa sekiranya berdosa. Adakah isteri-isterinya berhak untuk menolok ajakkan suaminya itu.

Demangz :Tapi istri kan harus taat pd suami….disini yg salah bagi saya ialah perkara tersebut terkeluar dijadikan bahan bahas…..perkara ini adalah rahsia suami istri….

Jawapan :

Khamis, 20 November 2014

Senaman harimau

Senaman harimau ini bertujuan untuk menguatkan tenaga batin untuk lelaki. Sesuai bagi mereka yang ada masalah premature ejaculation, juga bagi mereka yang ingin merasa lebih nikmat dalam hubungan seksual. Tetapi tidak semestinya untuk mereka yang sudah berkahwin. Bagi yang belum berkahwin, ianya membantu dalam meningkatkan peredaran darah. Senaman ini dimuatkan dalam buku Permata Yang Hilang.
 
Padi Bukit

Rabu, 19 November 2014

Dapatkan Berita Di TV Selangor...Terbaik!!

TV SELANGOR di blog PROfm.com.

Kepada mereka yang berminat berita-berita negeri selangor boleh lah singgah di blog PROfm.com.

Linknya : http://pro-fm7.blogspot.com/p/blog-page.html

Terbaik!!!

Isnin, 17 November 2014

Blog PRO.fm Bertukar kepada http://pro-fm7.blogspot.com/

Salam tengahari...

Blog PRO.fm sekarang sudah bertukar kepada http://pro-fm7.blogspot.com/ harap maklum kawan-kawan..

Blog ini menawarkan :

Ruang Iklan Dan menjadi penaja di blognya dengan harga murah dan berpatutan..apa lagi teman-teman Jom beriklan di sana...

Link : http://pro-fm7.blogspot.com

Iklan VIP : http://biz-55.webs.com

Make Money at : http://bit.ly/adflywin
Ruang Iklan PRO.fm PIHAK KAMI MEMBUKA KEPADA MEREKA YANG INGIN MENAJA BLOG KAMI, DENGAN MEMBELI RUANG IKLAN KAMI. HASIL JUALAN INI UNTUK TABUNG ANAK-ANAK SEKOLAH DAN MEREKA-MEREKA YANG MEMERLUKAN. Make Money at : http://bit.ly/adflywin

Make Money at : http://bit.ly/adflywin
Ruang Iklan PRO.fm PIHAK KAMI MEMBUKA KEPADA MEREKA YANG INGIN MENAJA BLOG KAMI, DENGAN MEMBELI RUANG IKLAN KAMI. HASIL JUALAN INI UNTUK TABUNG ANAK-ANAK SEKOLAH DAN MEREKA-MEREKA YANG MEMERLUKAN. Make Money at : http://bit.ly/adflywin

Make Money at : http://bit.ly/adflywin

Sabtu, 15 November 2014

Petua Penjagaan Dan Urut Zakar

 Cara Urut Panjangkan Zakar

5 Rahsia Kegagahan Lelaki

RAHSIA 1 : Sentiasa Berstamina

SUAMI PERKASA perlu sentiasa berstamina dan bersedia pada bila-bila masa untuk memberi layanan yang A+ kepada isterinya. Tiada maknanya jika anda mempunyai nafsu seks yang membuak-buak tetapi selalu sakit-sakit dan terlantar di katil tidak berdaya. Menjadi seorang suami, anda bukan hanya sekadar menyediakan keperluan material semata-mata tetapi juga mampu memberi nafkah batin dengan sewajarnya.
Sebenarnya anda tidak perlu mengeluarkan satu sen pun untuk memiliki tubuh badan yang sihat. Cuma amalkan senaman ringkas 10 minit sehari selepas bangun tidur dan semasa hendak tidur. Jika anda mengamalkan teknik ini, dijamin anda akan sentiasa berstamina sepanjang hari dan yang paling penting anda akan mengaum bagaikan harimau di ranjang ketika bersama isteri.

RAHSIA 2 : Alat Kelamin POWER

Ini adalah perkara yang paling mustahak dan antara punca kegagalan ramai suami memberi kepuasan seks kepada isteri. Berbadan tegap dan sasa serta berstamina sahaja tidak memberi makna jika alat Kelamin anda pendek, kecil, lembik, kepala alat Kelamin kuncup, cepat kendur, kurang tegang dan tidak maskulin, yang lebih parah.. MATI PUCUK!
Anda memang perlukan alat Kelamin yang benar-benar mantap dan power untuk memberi kenikmatan seks luar biasa kepada isteri anda. Jika alat Kelamin anda tidak berfungsi dengan baik, anda perlu lakukan sesuatu untuk memperbaiki prestasi alat Kelamin anda.

RAHSIA 3 : Tahan Lama

Tahukah anda setiap wanita memerlukan sekurang-kurangnya 15 minit untuk dirangsang dan memerlukan sekurang-kurangnya 15 minit lagi untuk mencapai klimaks. Sungguh menghampakan dan memalukan apabila suami menghadapi masalah terpancut awal. Suami asyik makan sorang sahaja sedangkan isteri makan hati menjeruk rasa.
Jangan biarkan ia berlarutan. Mungkin isteri anda tidak pernah merungut tentang masalah anda. Jika anda merasakan bahawa anda tergolong dalam suami sebegini, anda perlu lakukan sesuatu sebelum isteri anda mula mencari alasan untuk tidak melayan anda malam ini!

RAHSIA 4 : Mahir Dalam Posisi Seks

Anda perlu mahir sekurang-kurangnya 10 posisi seks. Mengapa? Kerana setiap posisi seks mempunyai kelebihan dan kekurangan tersendiri. Posisi seks yang berlainan dapat mengawal tempo dayungan dan kedalaman tusukan alat Kelamin untuk meningkatkan sensasi kepada isteri dan melewatkan ejakulasi. Jadi dengan memilih posisi yang betul dan mempelbagaikan variasi posisi seks pastinya akan memberi kenikmatan yang berbeza kepada isteri anda.

RAHSIA 5 : Menguasai Nafsu Isteri

Berilah layanan yang istimewa kepadanya sebelum seks dan jangan terlalu gelojoh untuk memasukkan alat Kelamin ke dalam faraj dan kemudian cepat juga ingin menamatkan pelayaran. Itu sebenarnya kesilapan anda dan juga kebanyakan suami. Mereka tidak tahu ilmu merangsang nafsu seks isteri dengan senda gurau dan cumbu rayu. Rahsia itulah yang perlu anda kuasai sebelum nafsu isteri anda berjaya dijinakkan.

CARA URUT BESARKAN DAN PANJANGKAN ZAKAR (PENIS)

Selasa, 11 November 2014

Mana Satu Agama Yang Benar Sebenarnya? - Michael David Shapiro

 
Kisah Michael seorang pemuda Yahudi mencari agama yang benar

"Aku dilahirkan sebagai seorang Yahudi Rusia. Perjuanganku bermula semasa aku berumur 19 tahun. Keyakinanku terhadap tuhan kerap berbolak-balik. Cita-citaku dalam hidup ini mulanya adalah nak menjadi seorang bintang rock. Aku tinggal di US dan bekerja sebagai setiausaha..... sungguh melucukan..

Suatu malam aku berjalan ke dapur, tiba-tiba ternampak satu lembaga hitam, rupanya kawan serumahku. Aku masih ingat bertanya dia "Boleh tak aku simpan vodka ini dalam peti ais?. Lepas tu kami bersalaman dan kembali ke bilik tidur. Selepas itu, kehidupan aku berubah secara tiba-tiba.

Kawan aku ini adalah seorang muslim. Dia adalah orang Islam yang pertama aku kenali. Oleh sebab terlampau kuat semangat ingin tahu aku pun bertanya kepada dia tentang Islam... Aku Tanya dia pasal sembahyang 5 waktu, perang jihad, siapa Muhammad?

Perbualan kami turut disertai bersama dengan seorang kawan Kristian kami bernama Wade. Jadi kami pun membentuk dialog antara agama Islam, Yahudi dan Kristian. Dalam sesi tersebut kami telah menemui banyak perbezaan dan persamaan.

Tanpa kusedari minatku telah bertukar daripada seks, dadah dan berpesta kepada pencarian mendalam kepada agama. Satu pencarian yang aku perlu lengkapkan. Pencarian kepada tuhan dan pencarian bagaimana untuk mengikuti perintah tuhan.
 

Isnin, 10 November 2014

Berita Terbaru :Bekas Ketua Polis Negara meninggal dunia

KUALA LUMPUR: Bekas Ketua Polis Negara Tan Sri Mohd Bakri Omar meninggal dunia di Institut Kanser Negara, Putrajaya kira-kira pukul 8.45 pagi ini akibat kanser.
  
Beliau berusia 66 tahun. Penolong Ketua Urusetia Ketua Polis Negara (Komunikasi Korporat), ACP
Asmawati Ahmad mengesahkan perkara berkenaan kepada Bernama.  
  
Jenazah Allahyarham akan dibawa ke rumahnya di No 10, Jalan Aman Perdana 5U/KU5, Taman Aman Perdana, Meru, Klang.
  
Mohd Bakri dilahirkan pada 10 September 1948 di Manjung, Perak dan memulakan perkhidmatan sebagai Kadet Asisten Superintenden pada 1 Januari 1971.
  
Beliau dilantik menjadi Ketua Polis Negara pada 5 November 2003 sehingga Sept 2006, menggantikan Tan Sri Norian Mai.

Harakah Daily

Sabtu, 8 November 2014

CERIAKAN ISTERI ANDA DENGAN TONGKAT ALI ORIGINAL. [ Iklan VIP ]



Kepada kaum lelaki, pil tongkat ali original ini untuk tenaga batin anda..

# Tahan lama..
# Keras macam besi..
# Gerenti Isteri bertambah sayang..

Nak tahu lebih lanjut sini klik : sini

Rabu, 5 November 2014

SIAPA IMAM AL-MAHDI ???


SEJAK dahulu hinggalah ke hari ini masalah siapakah sebenarnya AI-Mahdi tidak henti-henti menjadi perkara yang diperbahaskan. Akibat daripada itu, terdapat setengah golongan umat Islam yang cuba mengandaikan seseorang sebagai Al-Mahdi. Sementara setengah pihak pula (Ahlu Sunnah WaI Jamaah) tidak menetapkan seseorang sebagai Al-Mahdi, sebaliknya men­yerahkan perkara tersebut kepada urusan Allah SWT. Apa yang penting bagi kita ialah yakin akan kemunculannya sebagaimana yang dikhabarkan oleh Rasulullah SAW.

Bagi menjelaskan siapakah sebenarnya Ai-Mahdi, marilah kita merujuk kepada kitab-kitab para ulama Islam yang mu’tabar dan diakui kesahihannya. Di antara kitab-kitab tersebut ialah Al-Hawi Lii Fatawa karangan Imam As-Suyuti, Mukhtasar Fil Mahdi Al-Muntadzar dan As-Sawaiqul Mukhriqat karangan Ibnu Hajjar Al-Haitami, At-Tawadhihu Fl Tawaturi Ma Jaa Fil Muntadziri Waddajal Wal Masihi karangan Al-Allamah As­Syaukani, Ibrazul Wahmil Maknun Min Kalam Ibni Khaldun karangan Al-Muhaddits Sayid Ahmad Siddiq Al-Ghumari dan banyak lagi kitab-kitab lainnya yang menerangkan secara jelas tanda-tanda dan sifat-sifat Al-Mahdi sebagaimana yang disebutkan oleh hadits-hadits Rasulullah SAW. 


Isnin, 3 November 2014

HUkum Membesarkan dan Memanjangkan Zakar

   Iklan VIP : http://biz-55.webs.com
Assalamualaikum,
Ustaz, ana ada sedikit kemusykilan mengenai penggunaan ubat tradisional untuk memanjangkan/membesarkan saiz zakar lelaki yang semakin popular hari ini. Ada mengatakan hukumnya haram atas alasan mengubah ciptaan Allah s.w.t. Ada pula mengatakan tidak mengapa atas alasan kesihatan. Adakah alasan untuk menaikkan syahwat dibenarkan untuk membolehkannya? Bagaimana pula dengan penggunaan alatan-alatan seperti pump untuk tujuan yang sama? Mohon tunjuk ajar dan rujukan daripada pihak Fiqhmedic. Wassalam

Wassalam dan Syukran atas soalan.

Jawapan oleh Abul Harith:
Hukum membesarkan dan memanjangkan zakar, tertakluk kepada dua keadaan;
Ia menjadi HARAM apabila;
- bertujuan ke arah melakukan zina & maksiat
- membuat prosedur yang lebih memudaratkan diri sendiri
Sebaliknya, ia dikira HARUS apabila;
- bertujuan mengekalkan keharmonian rumah tangga
- bertujuan mendapatkan lebih ramai zuriat

Sabtu, 1 November 2014

KEPENTINGAN MENGULUM ZAKAR SUAMI


1.   Menambah rasa cinta & sayang suami

2.   Merapatkan hubungan erat & kepercayaan suami isteri.

3.   Memuaskan kehendak suami ketika anda datang haid/subur.  Pada ketika ini, anda tidak dapat menghadiahkan faraj anda kerana haram berbuat demikian. Maka cara yang halal dan paling menikmatkan buat suami ialah dengan mengulum zakarnya kerana tidak ada cara lain yang paling menikmatkan daripadanya. Pastikan apabila suami mencapai klimaks, air mani dipancutkan tidak dipancutkan ke mulut anda. Sebaliknya, alihkan zakar suami anda menghadap bahagian buah dada dan biarkan air maninya dipancut ke buah dada anda.

4.  Apabila suami mencapai klimaks, sedangkan anda belum lagi mencapainya, zakar suami yang tadinya menegang akan menjadi lembik dan kendur. Oleh itu rangsangan perlu dilakukan terhadap zakar suami dengan pantas dan cepat untuk mengembalikan ketegangan zakar suami kerana zakar yang dibiarkan lama mengecut sukar dirangsang dan ditegangkan. Dengan mengulum, menghisap dan menjilat zakarnya, ia dapat menaikkan rasa ghairah suami dengan hebat dan pantas dan seterusnya menegangkan zakarnya yang tadi kendur dan tidak bermaya. Seterusnya, suami anda dapat melakukan dayungan berterusan yang akhirnya dapat memuaskan kehendak syahwat anda untuk mencapai klimaks.


Kredit : opocotko.blogspot.com 


                             Iklan VIP : http://biz-55.webs.com