Catatan

Tunjukkan catatan dari November, 2014


Mencipta Kumpulan Usahawan Bisnes Online. Iklan Penaja.

Imej
Dapatkan Maklumat di: sini klik

Perniagaan Online Mampu Melahirkan Ramai Jutawan.

Imej
Perniagaan Online sekarang mendapat perhatian daripada rakyat malaysia sekarang ini. Di Negara luar perniagaan ini sudah lama berkembangan pesat. PRO.fm meninjau di satu blog yang di beri nama Revolusi Biz-55.. yang menjalankan perniagaan bisnes online. Mereka menawarkan banyak kelebihan seperti bonus dan tapak iklan percuma. Perniagaan mereka yang berasaskan periklanan 100 peratus.

 Revolusi biz-55.. ini daripada page homenya mengatakan "PERNIAGAAN YANG AMAT MUDAH,MURAH, LUMAYAN DAN SENANG DI ABAD INI..TERKINI!!!! TERBARU!!!!!!!!!" apa yang di wawakan oleh Revolusi biz-55 perniagaan ini sangat mudah, murah, lumayan dan senang.

Hasil kajian..

 Mudah - Memang tersangat mudah hanya memdafta sebagai VIP sahaja mereka sudah akan menikmati bonus. Bonus untuk 1 lot akan dibayar oleh Revolusi biz-55.. ialah RM400.00.

Murah - Memang tersangat murah hanya RM55.00 sahaja anda boleh menjadi VIP di Revolusi biz-55.. semua orang mampu beli.

 Lumayan - Sungguh lumayan untuk 1 lot RM55.…

Hukum : Bersetubuh dua Isteri serentak

Imej
Soalan;

Apakah hukum seseorang suami apabila dia bersama dengan kedua isterinya dalam satu masa. Adakah isteri-isterinya juga menanggung dosa sekiranya berdosa. Adakah isteri-isterinya berhak untuk menolok ajakkan suaminya itu.

Demangz :Tapi istri kan harus taat pd suami….disini yg salah bagi saya ialah perkara tersebut terkeluar dijadikan bahan bahas…..perkara ini adalah rahsia suami istri….

Jawapan :

Senaman harimau

Imej
Senaman harimau ini bertujuan untuk menguatkan tenaga batin untuk lelaki. Sesuai bagi mereka yang ada masalah premature ejaculation, juga bagi mereka yang ingin merasa lebih nikmat dalam hubungan seksual. Tetapi tidak semestinya untuk mereka yang sudah berkahwin. Bagi yang belum berkahwin, ianya membantu dalam meningkatkan peredaran darah. Senaman ini dimuatkan dalam buku Permata Yang Hilang. Padi Bukit

Dapatkan Berita Di TV Selangor...Terbaik!!

TV SELANGOR di blog PROfm.com.

Kepada mereka yang berminat berita-berita negeri selangor boleh lah singgah di blog PROfm.com.

Linknya : http://pro-fm7.blogspot.com/p/blog-page.html

Terbaik!!!

Blog PRO.fm Bertukar kepada http://pro-fm7.blogspot.com/

Salam tengahari...

Blog PRO.fm sekarang sudah bertukar kepada http://pro-fm7.blogspot.com/harap maklum kawan-kawan..

Blog ini menawarkan :

Ruang Iklan Dan menjadi penaja di blognya dengan harga murah dan berpatutan..apa lagi teman-teman Jom beriklan di sana...

Link : http://pro-fm7.blogspot.com

Iklan VIP : http://biz-55.webs.com

Make Money at : http://bit.ly/adflywin Ruang Iklan PRO.fm PIHAK KAMI MEMBUKA KEPADA MEREKA YANG INGIN MENAJA BLOG KAMI, DENGAN MEMBELI RUANG IKLAN KAMI. HASIL JUALAN INI UNTUK TABUNG ANAK-ANAK SEKOLAH DAN MEREKA-MEREKA YANG MEMERLUKAN. Make Money at : http://bit.ly/adflywin

Make Money at : http://bit.ly/adflywin Ruang Iklan PRO.fm PIHAK KAMI MEMBUKA KEPADA MEREKA YANG INGIN MENAJA BLOG KAMI, DENGAN MEMBELI RUANG IKLAN KAMI. HASIL JUALAN INI UNTUK TABUNG ANAK-ANAK SEKOLAH DAN MEREKA-MEREKA YANG MEMERLUKAN. Make Money at : http://bit.ly/adflywin

Make Money at : http://bit.ly/adflywin

Petua Penjagaan Dan Urut Zakar

Imej
5 Rahsia Kegagahan Lelaki

RAHSIA 1 : Sentiasa Berstamina

SUAMI PERKASA perlu sentiasa berstamina dan bersedia pada bila-bila masa untuk memberi layanan yang A+ kepada isterinya. Tiada maknanya jika anda mempunyai nafsu seks yang membuak-buak tetapi selalu sakit-sakit dan terlantar di katil tidak berdaya. Menjadi seorang suami, anda bukan hanya sekadar menyediakan keperluan material semata-mata tetapi juga mampu memberi nafkah batin dengan sewajarnya.
Sebenarnya anda tidak perlu mengeluarkan satu sen pun untuk memiliki tubuh badan yang sihat. Cuma amalkan senaman ringkas 10 minit sehari selepas bangun tidur dan semasa hendak tidur. Jika anda mengamalkan teknik ini, dijamin anda akan sentiasa berstamina sepanjang hari dan yang paling penting anda akan mengaum bagaikan harimau di ranjang ketika bersama isteri.

RAHSIA 2 : Alat Kelamin POWER

Ini adalah perkara yang paling mustahak dan antara punca kegagalan ramai suami memberi kepuasan seks kepada isteri. Berbadan tegap dan sasa …

Mana Satu Agama Yang Benar Sebenarnya? - Michael David Shapiro

Imej
Kisah Michael seorang pemuda Yahudi mencari agama yang benar
"Aku dilahirkan sebagai seorang Yahudi Rusia. Perjuanganku bermula semasa aku berumur 19 tahun. Keyakinanku terhadap tuhan kerap berbolak-balik. Cita-citaku dalam hidup ini mulanya adalah nak menjadi seorang bintang rock. Aku tinggal di US dan bekerja sebagai setiausaha..... sungguh melucukan..
Suatu malam aku berjalan ke dapur, tiba-tiba ternampak satu lembaga hitam, rupanya kawan serumahku. Aku masih ingat bertanya dia "Boleh tak aku simpan vodka ini dalam peti ais?. Lepas tu kami bersalaman dan kembali ke bilik tidur. Selepas itu, kehidupan aku berubah secara tiba-tiba.
Kawan aku ini adalah seorang muslim. Dia adalah orang Islam yang pertama aku kenali. Oleh sebab terlampau kuat semangat ingin tahu aku pun bertanya kepada dia tentang Islam... Aku Tanya dia pasal sembahyang 5 waktu, perang jihad, siapa Muhammad?
Perbualan kami turut disertai bersama dengan seorang kawan Kristian kami bernama Wade. Jad…

Berita Terbaru :Bekas Ketua Polis Negara meninggal dunia

Imej
KUALA LUMPUR: Bekas Ketua Polis Negara Tan Sri Mohd Bakri Omar meninggal dunia di Institut Kanser Negara, Putrajaya kira-kira pukul 8.45 pagi ini akibat kanser.

Beliau berusia 66 tahun. Penolong Ketua Urusetia Ketua Polis Negara (Komunikasi Korporat), ACP
Asmawati Ahmad mengesahkan perkara berkenaan kepada Bernama.  

Jenazah Allahyarham akan dibawa ke rumahnya di No 10, Jalan Aman Perdana 5U/KU5, Taman Aman Perdana, Meru, Klang.

Mohd Bakri dilahirkan pada 10 September 1948 di Manjung, Perak dan memulakan perkhidmatan sebagai Kadet Asisten Superintenden pada 1 Januari 1971.

Beliau dilantik menjadi Ketua Polis Negara pada 5 November 2003 sehingga Sept 2006, menggantikan Tan Sri Norian Mai.

Harakah Daily

CERIAKAN ISTERI ANDA DENGAN TONGKAT ALI ORIGINAL. [ Iklan VIP ]

Imej
Kepada kaum lelaki, pil tongkat ali original ini untuk tenaga batin anda..
# Tahan lama.. # Keras macam besi.. # Gerenti Isteri bertambah sayang..
Nak tahu lebih lanjut sini klik :sini
Iklan VIP : http://biz-55.webs.com

SIAPA IMAM AL-MAHDI ???

Imej

HUkum Membesarkan dan Memanjangkan Zakar

Imej
  Iklan VIP : http://biz-55.webs.com Assalamualaikum, Ustaz, ana ada sedikit kemusykilan mengenai penggunaan ubat tradisional untuk memanjangkan/membesarkan saiz zakar lelaki yang semakin popular hari ini. Ada mengatakan hukumnya haram atas alasan mengubah ciptaan Allah s.w.t. Ada pula mengatakan tidak mengapa atas alasan kesihatan. Adakah alasan untuk menaikkan syahwat dibenarkan untuk membolehkannya? Bagaimana pula dengan penggunaan alatan-alatan seperti pump untuk tujuan yang sama? Mohon tunjuk ajar dan rujukan daripada pihak Fiqhmedic. Wassalam
Wassalam dan Syukran atas soalan.
Jawapan oleh Abul Harith: Hukum membesarkan dan memanjangkan zakar, tertakluk kepada dua keadaan; Ia menjadi HARAM apabila; -bertujuan ke arah melakukan zina & maksiat -membuat prosedur yang lebih memudaratkan diri sendiri Sebaliknya, ia dikira HARUS apabila; -bertujuan mengekalkan keharmonian rumah tangga -bertujuan mendapatkan lebih ramai zuriat

KEPENTINGAN MENGULUM ZAKAR SUAMI

Imej
1.  Menambah rasa cinta & sayang suami
2.  Merapatkan hubungan erat & kepercayaan suami isteri.
3.  Memuaskan kehendak suami ketika anda datang haid/subur.  Pada ketika ini, anda tidak dapat menghadiahkan faraj anda kerana haram berbuat demikian. Maka cara yang halal dan paling menikmatkan buat suami ialah dengan mengulum zakarnya kerana tidak ada cara lain yang paling menikmatkan daripadanya. Pastikan apabila suami mencapai klimaks, air mani dipancutkan tidak dipancutkan ke mulut anda. Sebaliknya, alihkan zakar suami anda menghadap bahagian buah dada dan biarkan air maninya dipancut ke buah dada anda.
4.  Apabila suami mencapai klimaks, sedangkan anda belum lagi mencapainya, zakar suami yang tadinya menegang akan menjadi lembik dan kendur. Oleh itu rangsangan perlu dilakukan terhadap zakar suami dengan pantas dan cepat untuk mengembalikan ketegangan zakar suami kerana zakar yang dibiarkan lama mengecut sukar dirangsang dan ditegangkan. Dengan mengulum, menghisap dan menjilat zak…

Catatan Popular Minggu Lepas

[PETUA] Zakar Panjang, Besar dan Air Mani Pekat dan Banyak.

KEPENTINGAN MENGULUM ZAKAR SUAMI

Manfaat suami Menghisap Payudara Isteri