Cari Blog Ini

Jumlah Paparan Halaman

Catatan Popular Minggu Lepas

Sabtu, 23 Ogos 2014

" SYUKUR PADA MU TUHAN " kerana memilih aku menerima mesej ini..

PLATFORM BARU.. MODAL KECIL...UNTUNG LUMAYAN DAN PALING HADAPAN..

Ya Allah Ya Tuhan ku...

Aku berterima kasih kepada MU kerana telah memilih aku sebagai salah seorang daripada berbilion-bilion hamba MU untuk menerima satu peluang rezeki bagi mengubah kehidupanku ke arah yang lebih baik.

Aku hamba MU yang lemah lagi kerdil, hanya kepada MU aku merayu dan memohon bantuan serta perlindungan kerana sesungguhnya KAU MAHA PENGASIH, PENYANYANG, dan PEMURAH lagi MAHA BERKUASA.

Ya Allah, jika rezeki ini rezeki yang KAU HALAL kan, permudahkan lah juga REZEKI MU ini kepada insan yang memberikan mesej ini kepada ku...AMINNNN!!!

Ya Allah Ya Tuhan ku..
Jika rezeki ini,
BOLEH MEMBAHAGIAKAN KEDUA IBUBAPA KU..
Kau permudahkan lah ia bagi ku..
Jika rezeki ini,
BOLEH MEMBAHAGIAKAN ISTERI DAN ANAK-ANAK KU..
kau permudahkan lah ia bagi ku..
Jika rezeki ini,
BOLEH MENYELESAIKAN HUTANG-HUTANG KU..
kau permudahkan lah ia bagi ku..
Jika rezeki ini,
BOLEH MEMBUAT AKU LEBIH BERIMAN DAN BERTAQWA..
 kau permudahkan lah ia bagi ku..

http://usahawanjutawan33.blogspot.com/p/siapa-di-antara-andayang-ingin.html

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HAK ANDA UNTUK KOMEN

Nak beli domain dan nak buat website? boleh cuba link yang di beri...

Nak beli domain mudah dan servis terbaik....  https://secure.gbnetwork.com/aff.php?aff=778    klik banner yang kami beri ini...   Testim...

Catatan Paling Popular